Gå til innhold

Hva skal jeg velge av dekk til vognen? Luftkanal eller vanlig luftdekk....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har begge deler på to vogner og er mest fornøyd med luftkanalhjulene. De virker lettere og er bedre å trille synes jeg.

Dessuten har jeg hørt at luftkanalhjul kommer til å ta over for lufthjulene etterhvert...

jeg har også hatt begge deler og syns lufhjul er best. men det kommer nok litt an på hva slags vogn du velger. tror feks emmaljunga sine er bedre enn teutonia sine. også er det litt kjipt når man punkterer..

jeg har også hatt begge deler og syns lufhjul er best. men det kommer nok litt an på hva slags vogn du velger. tror feks emmaljunga sine er bedre enn teutonia sine. også er det litt kjipt når man punkterer.. og det skjer med jevne mellomrom. syns trillingen er mye mykere med lufthjul.

Signerer de andre på a det kommer litt an på merke. Teeutonia sine syntes jeg var veldig harde, da var lufthjul mye bedre. Emmaljunga sine derimot var veldig gode. Merket ikke forskjell i forhold til lufthjul. Testet en Brio sing, og hjulene til den var på linje med teutonia sine, ingen demping i hjulene. Men det er jo mange som er fornøyde med teutonia sine også, da.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...