Gå til innhold

hvor mye har dere gått opp i uke 9??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hjelp... har gått opp 2-3kg... kjipt! Er 9+1... og var 95 kg fra før:( spiser mer enn før pga av kvalme.... og får rørt meg mindre, men prøver å spise sunt, og gå en liten tur hver dag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er nok helt sikkert tilfeldig pga det er jo ikke noe som veier noe inni der enda.. du er sikkert bare litt oppblåst, det stangnerer nok ;-)

Skrevet

Uff.. høres ut som meg.. er nå 34 uker på vei og har allerede gått opp 30 kilo!!!!!:(

Skrevet

Det kan jo hende du spiser litt for mye salt, som binder vann i kroppen. Eller at du bare er oppblåst. Livmor og foster er jo ikke så stort at det veier noe ennda.

Jeg er i uke 21, og har ikke gått opp noe. Har ligge på samme vekten på hver kontroll (3 kontroller). Spiser akkurat det samme som jeg har gjort tidligere.

Skrevet

Jeg spiser lite salt.... og tar kosttilskudd som skal hindre at salt binder seg... men har forstoppelse, selv om den har løsnet litt de siste dagene... og magen er oppblåst.. men jeg håper ikke jeg skal gå opp mer enn jeg må, og blir deppa av å nærme meg 100kg allerede.... har jo akkurat slanket meg 14 kg jo!!

Skrevet

Jeg hadde gått opp 1,5kg i uke 11. Men nå har jeg nok gått opp 2-3kg siste ukene :P Hadde håpet å ikke gå opp mer enn 12-15kg.

Skrevet

Så lenge du lever sunt, og unngår for mye snop og fet mat...er jo det hovedsaken. Og de kiloene som da kommer, er det jo tydeligvis meningen at du skal ha. Det kan jo gjevne seg ut litt..... Når du kommer et stykke ut i svangerskapet øker forbrenningen... tror de sier 400 kalorier mer om dagen.

Skrevet

eg vil helst ikkje vite ein gang. Gjekk på vekta i kveld... og eg likte ikkje det eg såg nei. Burde ta meg gåturer kvar dag no framover..... Gjekk på tirsdagen.

Skrevet

Gikk på vekta i dag: gått ned 1 kg:):) gikk en ekstra tur i går, og magen er ikke lenger så oppblåst:) så nå skal jeg fortsette med det, gå tur (selv om jeg spyr på veien....) og godterier og slikt frister jo ikke, så det er LETT å holde seg unna! Håper jeg går ned mer:) men, prøver ikke å slanke meg mens jeg er gravid altså! Bare leve sunt og bevege meg!

Skrevet

ikke spis mer en dere pleier. babyen får all næringen den skal ha uansett. spis derimot sunnere, ettersom det er vanskelig å bevege seg mye når man er gravid. bytt fks godis ut med frukt og få i dere fett fra fisk og ikke bacon og smør osv. kutt ut lyst brød og bytt det mot firkornbrød. så skal dere se at kiloene renner av dere og forstoppelsen blir borte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...