Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja da har jeg hatt en pause fra det meste. Etter sist nederlag har det vært vanskelig. Men fikk i dag mense igjen og har begynt på progynova. I gang med det siste fryseforsøket i runde 1. De to siste eggene som ligger på frys skal trå til.

Så da blir det innsetting i uke 15 hvis alt går etter planen

Noen flere?

Klemmer fra ei som håper det kan bli hennes tur...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil bare ønske deg lykke til og håper du lykkes denne gangen.

Skrevet

Du ma ha lykke til. Håper at dere lykkes nå slik at dere slipper flere nederlag. Du har nok gjort det lurt i en pasue fra alt, du har kanskje klart å ladet opp da

Skrevet

Åh masse lykke til :-) skal krysse fingrene for deg.....håper på det beste.

klem

Skrevet

Lykke til!! Skal krysse alt jeg har:-)

Skrevet

Vi hadde vel insett samme dag sist, om jeg ikke husker feil, og jeg går og venter på mensen nå, så jeg kan komme igang med progynova. var satt opp i uke 14, for mensen skulle kommet den 20, men den har fortsatt ikke vist seg. Jeg HATER sånn nervøs-forseintkomming!

lykke til med fryseforsøket, vi skal også hente egg fra frys, det blir vårt første fryseforsøk.

Skrevet

Da satser vi på at det er dette forøket som skal til for å lykkes. Lykke til!

Skrevet

Hei Bethenc og takk for sist..hehe

Er påan igjen jeg og. Fikk mensen på lørdag, og er nå i gang med 3. ivf. Blir vel ikke innsetting på meg før i uke 20 eller no, så vi havner ikke i samme "uke-klubb" denne gangen. Ønsker deg lykke til med dette frys-forsøket!

klem

Skrevet

lykke til jenter :)

Skrevet

Hei!

Jeg er i gang med 2.IVF. Har uttak og innsetting uke 15. Denne gangen skal det gå bra for oss Bethenc!! Men jeg er også litt forbeholden nå...må jeg innrømme;) Etter en del kraftige nedturer har jeg nok moderert meg litt. Var så sikker på å lykkes sist!

Men håpet er der selvfølgelig ennå. Hvis ikke hadde vi vel ikke begynt på an igjen..... Vi får prøve å tenke positivt og håpe på godt resultat! Da vil det være verdt alt dette!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...