Gå til innhold

ENDELIG POSITIV TEST!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er utrolig glad. Problemer med søvnen i natt pga jeg skulle ta testen. Vært både sikker og usikker fra innsettingen, men kvalmen oser (haha) og testen er positiv for første gang på evigheter.

Skal på tidlig UL 5.mai :) Jeg krysser alt av fingre og tær at gullungen ligger i armene mine rundt termindatoen 6.desember i år :D

Utrolig!!! Blir nok ny test i morgen for å være sikker. hehe.... tror liksom ikke helt dette enda :)

Forrige behandlig, fikk de kun ut 4 egg og ingen ble befruktet :( Denne gangen fikk de ut hele 7 egg og jeg og sambo var glade og regnet med at dette ble bedre enn forrige gang ihvertfall. Men 6 var umodne. Alt håp lå i det ene egget. Innsettingsdagen kom og jeg var så redd for telefonen om at det ikke hadde overlevd. Men ingen telefon ringte og håpet blusset litt. Kom inn og så egget på skjermen. Eller rettere sagt embryoet. Hadde delt seg i 6 celler og det var helt perfekt. Klasse 1 embryo :D Da var jeg rolig og glad.

Og nå er testen tatt og er positiv etter over 4 år prøving.

JIIIIPPPPIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye :o)) ja nok et bevis på at det er ikke kvantitet men kvalitet.. 1 egg er nok, så lenge det er gullegget :o) hihi

Krysser fingre nå for at spiren sitter der i 9 mnd!!! klem

Skrevet

Takk takk :) Ja, ikke sant. Kun et som skal til :D

Skrevet

Gratulerer så mye, kan tenke meg det er en fantastisk følelse du sitter med nå. Nå krysser vi fingrene for at den lille klorer seg fast

Skrevet

Gratulerer så mye!

Må føles helt utrolig herlig å lykkes etter så lang tid. Håper det går bra frem til desember.

Lykke til med UL.

Skrevet

Tusen takk dere for gratulasjoner :) Ja, jeg er utrolig glad nå ja!!! Håper inderlig jeg sitter med gullungen rundt regnet termin :)

Lykke til dere andre også :)

Krysser fingre for alle her inne!

Skrevet

Så utrolig flott :)) Er så glad på dine vegne :))))

Den spenningen du har opplevd er vel nessten ikke til å holde ut, hehe ;)

Jeg skal igjennom IVF for første gang nå i midten av april, håper virkelig at ALT går bra :))

Lykke til til deg i graviditetstiden :)))

Skrevet

Gratulerer så mye!! :-) Da har vi termin samme dag :-)

Skrevet

Så utrolig spennende!!! :D Lykke til. Håpe det går bra for oss :)

Skrevet

Gratulerer! Unner deg det ekstra mye ettersom du har holdt på så lenge jeg.

Skrevet

GRATULERER! Det er bare det ene gullegget som skal til. Kos deg masse med den lille spira di!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...