Mamma des.08 Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Jeg er utrolig glad. Problemer med søvnen i natt pga jeg skulle ta testen. Vært både sikker og usikker fra innsettingen, men kvalmen oser (haha) og testen er positiv for første gang på evigheter. Skal på tidlig UL 5.mai Jeg krysser alt av fingre og tær at gullungen ligger i armene mine rundt termindatoen 6.desember i år Utrolig!!! Blir nok ny test i morgen for å være sikker. hehe.... tror liksom ikke helt dette enda Forrige behandlig, fikk de kun ut 4 egg og ingen ble befruktet Denne gangen fikk de ut hele 7 egg og jeg og sambo var glade og regnet med at dette ble bedre enn forrige gang ihvertfall. Men 6 var umodne. Alt håp lå i det ene egget. Innsettingsdagen kom og jeg var så redd for telefonen om at det ikke hadde overlevd. Men ingen telefon ringte og håpet blusset litt. Kom inn og så egget på skjermen. Eller rettere sagt embryoet. Hadde delt seg i 6 celler og det var helt perfekt. Klasse 1 embryo Da var jeg rolig og glad. Og nå er testen tatt og er positiv etter over 4 år prøving. JIIIIPPPPIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Gratulerer så mye )) ja nok et bevis på at det er ikke kvantitet men kvalitet.. 1 egg er nok, så lenge det er gullegget ) hihi Krysser fingre nå for at spiren sitter der i 9 mnd!!! klem
Mamma des.08 Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2008 Takk takk Ja, ikke sant. Kun et som skal til
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Gratulerer så mye, kan tenke meg det er en fantastisk følelse du sitter med nå. Nå krysser vi fingrene for at den lille klorer seg fast
Viktoriana Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 Gratulerer så mye! Må føles helt utrolig herlig å lykkes etter så lang tid. Håper det går bra frem til desember. Lykke til med UL.
Mamma des.08 Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. mars 2008 Tusen takk dere for gratulasjoner Ja, jeg er utrolig glad nå ja!!! Håper inderlig jeg sitter med gullungen rundt regnet termin Lykke til dere andre også Krysser fingre for alle her inne!
♥ DAME Skrevet 26. mars 2008 #7 Skrevet 26. mars 2008 Så utrolig flott ) Er så glad på dine vegne ))) Den spenningen du har opplevd er vel nessten ikke til å holde ut, hehe Jeg skal igjennom IVF for første gang nå i midten av april, håper virkelig at ALT går bra ) Lykke til til deg i graviditetstiden ))
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #9 Skrevet 26. mars 2008 Gratulerer så mye!! :-) Da har vi termin samme dag :-)
Mamma des.08 Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 26. mars 2008 Så utrolig spennende!!! Lykke til. Håpe det går bra for oss
Søskenhåp adopterer Skrevet 26. mars 2008 #11 Skrevet 26. mars 2008 Gratulerer! Unner deg det ekstra mye ettersom du har holdt på så lenge jeg.
74skytte Skrevet 26. mars 2008 #12 Skrevet 26. mars 2008 GRATULERER! Det er bare det ene gullegget som skal til. Kos deg masse med den lille spira di!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå