Gå til innhold

Anbefaler belly Bra!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er et fantastisk produkt som løfter magen og gir støtte for ryggen. Et bedre alternativ for oss som ønsker å forme magen. Bedre på sommeren istedet for strømpebukser mange anbefaler - puh! det kan bli varmt:) Jeg bestiller mine fra statene.Verdt å sjekke ut.

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å den så go ut hvor bestilla du den da får du bestilla den i norge??

Skrevet

Hvor bestiller du, har du en link å legge ut?

Skrevet

Jeg bestiller mine fra www.bellybra.com De sender wold wide og de koster ca 200 norske kroner. Jeg brukte dem forrige svangerskapet mitt og bestilte i dag for den kommende kulen.Jeg mener å huske at jeg ikke trengte å betale toll på disse sist gang. Uansett er de verdt det.

Klem

Skrevet

får en ikke tak i slike i norge i det hele tatt??

Skrevet

tror om de hadde solgt sånne i norge så hadde dem komma til å kosta rundt 400kr!!! er helt sykt billig å kjøpe fra USA for tiden...

Skrevet

nå har jeg bestilt, men den kosta rundt 300kr når frakta ble regna med!!! jeje... har hatt flaks de siste gangen jeg har bestilt noe fra utlandet, så håper jeg slipper toll denne gangen også :P

• 2 uker senere...
Skrevet

Denne så jo kjempebra ut !! men jeg finner ikke helt ut av et med størrelsene.... Hvilken str bruker du? og hvilken størrelse kjøpte du ?

Skrevet
http://www.bellybra.com/06pages/sizing.html Her finner du en grei oversikt på størrelsene de har str 22 us tilsvarer 52/54. Jeg bestilte xxl og den sitter kjempebra på og vil nok kunne brukes resten av svangerskapet også. Lykke til!
Skrevet

Forresten er du opprinnelig fra Levanger?

Skrevet

Kjøpte meg en hvit en jeg... :P den var veldig gjennomsiktig gitt!! Men må bruke bh under likevel siden mine bryst henger og slenger!!! Skulle virkelig ønske at dem var fastere ja, men sånt kan man jo bare drømme om!!! Koster jo flesk om en skal få dem fiksa!!! :\ skulle ønske at det var billigere enn det det er!!!

Skrevet

Med frakt så ble de jo faktisk 63 dollar - litt koster de jo....men de er verdt prisen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...