Gå til innhold

Brio Happy noen som anbefaler??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vi har hatt en del diskusjoner på den her inne. hvis du søker på brio happy oppe i hjørnet over meny listen vil det nok komme opp en masse debatter.

anbefaler den på det sterkeste jeg :) noen klager over for lite fjæring, men jeg syns den er veldig god å trille, god plass i og lite fjæring gjør det lettere å gå i trapper alene f.eks.

*Med det stadard teleskop understellet til brio er den en kjempe god vogn! Og den letteste vognen på markedet av den typen vogn (såvidt jeg vet hvertfall), altså av vogner med 4 faste hjul som man kan brukes fra nyfødt av. Vognen veier 10,3 kg uten hjul (hva de veier vet jeg ikke, men sikkert en plass rundt 3 kg). Den er stilig, stabil, kjempe god fjæring, god og stor varekurv av stål og som sagt lett.

Eneste minuset er at med en tung og "eldre" unge er fjæringen kanskje litt i meste laget? Tror jeg foretrekker vogner med bare litt fjæring til store barn, ellers syns jeg det blir tungt å svinge vognen (men det er vel en smakssak og vanesak). Masse fjæring til de minste er posetivt da syns jeg.

*Med compact understellet har jeg ikke like mye erfaring, men har sett/ kjent på den på butikken. Med dette understellet veier vognen 3 kg mer, den får (såvidt jeg kunne kjenne) ingen fjæring i det hele tatt og varekurv av stoff. Har også hørt at mange har problemer med bremsene på dette understellet.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...