loviss Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Hei jenter. Nå er jeg her igjen etter en god pause fra alt. Skal begynne på 2 forsøk 2 april. Gleder meg faktisk,selv om det gikk dårlig første forsøk. Har liksom fått tilbake troen.... Har måtte tatt meg en pause fra alt dette,ble litt mye en stund. Har hørt så mye om alt,tok rett å slett litt av. Nå begynner jeg hvertfall igjen,håper 2 forsøk går. Men jeg lurer på en ting. Hva som gjør at det er større sjangs på 2 forsøk egentligt?...Alle sier liksom det. Noen som vet?
*påveitilåbli4barnsmamma* Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Det lurer jeg litt på også faktisk, men velkommen skal du være:-) Masse lykke til da
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Velkommen tilbake, og masse lykke til med ditt 2 forsøk! :-)
MK73 Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Statistisk sett så tror jeg ikke det er noen større sjanse på andre forsøk... MEN - husk på at nå har du gått gjennom et forsøk, du og legene vet hvordan kroppen din reagerer på medisinene og er dermed i stand til i større grad å tilpasse behandlingen din for et optimalt forsøk. Dermed kan du f.eks kanskje få ut flere egg, eller større andel av eggene kan bli befruktet etc. Mitt tilfelle: 1. forsøk: 6 egg ut, 3 befruktet, kun et brukbart 2. forsøk: 8 egg ut, 7 befruktet, tre brukbare 3.forsøk: får vi se hvordan går - forventet uttak medio april :-) Dette var pga økt medisinering og bruk av ICSI i stedet for IVF. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå