Rakel64 Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Jaja, alderen tatt i betraktning (fyller 44 i sommer) så må man vel stikke fingeren i jorden og innse at etter 7 forsøk hos Stork må man kanskje ty til backup-plan C......altså IVF. Har hatt 7 forsøk hos Stork og reiser til Køben for forsøk 8 snart (neste uke?). Så kjære lubbeline (med flere), takk for gode råd og vink og dytt, selv om det tar sin tid med meg.....
Chaiemae Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Håper du klarer deg med neste Storketur. Skulle ikke det gå så er det lurt å ha neste steg planlagt. IVF er heller ingenting å grue seg for, det går veldig bra.
Tjorven1 Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Lykke til med 8'ende forsøk, håper det blir siste gang nå. Om det ikke går da er Nordica ingen dum ide, mange som har klart det etter å gått over til Nordica -- lykke lykke til :-)
lubbeline Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 He he, kjenner jeg rødmet litt der da, (masekoppen meg), men bra for deg....veldig bragod tur....du får sende en sms når du er i gang;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå