lanoforliten Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Mariell, Isabell, Eline, Lovise. Har ENDELIG kokt ned til disse fire... Ikke lett dette her!! Hvilket liker du best? Og dårligst?
Tyra85 Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Lovise er nydelig. ikke noe tull eller dill. bare veldig pent. syns nok at mariell og isabell er litt for sukkersøte, selv om jeg egentlig liker søte navn. Eline er litt kjedelig syns jeg.
prebs Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Jeg ville enkelt og greit rangert dem slik: 1.Eline-står på lista mi, liker veldig godt 2.Lovise- veldig koselig 3.Mariell 4.Isabell De to siste liker jeg ikke i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Mariell - et veldig søtt navn. Jeg liker egentlig ikke navn som jeg synes er dollete og sukkersøte, men Mariell liker jeg. Det er et litt morsomt navn. Isabell - havner nok i kategorien sukkersøtt. Man bør liksom se ut som en barbie-dukke for å hete Isabell. Ikke min favoritt. Eline - jeg kjenner ei lita jente som heter Eline og ei lita jente som har Eline som mellomnavn. Derfor har jeg gode assosiasjoner til navnet, men samtidig synes jeg det er littegrann kjedelig. Lovise - fint. Jeg rangerer slik: 1. Lovise 2. Mariell 3. Eline 4. Isabell
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 1. Isabell - søtt og internasjonalt, liker det veldig godt, er på min egen liste. 2. Mariell - Fint og ikke altfor vanlig 3. Eline - søtt navn som klinger fint 4. Lovise - ok, men ikke min favoritt
Vannmann35 Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 Lovise stemmer jeg for! Liker ikke Mariell og Isabell, og Eline er for poppis.
Gulp Skrevet 25. mars 2008 #7 Skrevet 25. mars 2008 1. Mariell. Nydelig, litt schwung over det, hehe:) Kjenner en vakker Mariell, hun er veldig tøff og real 2. Eline. Pent 3. Isabell. Litt usikker på det navnet 4. Lovise. liker det kun som mellomnavn
maria isabell Skrevet 25. mars 2008 #8 Skrevet 25. mars 2008 isabell er nydelig,litt vel rosa,derfor tørr eg ikke bruke det på mine barn (er redd de skal bli ertet) men har ufattelig lyst å bruke det..kjempefint...mariell er også pent..isabell er spansk versjon av elisabeth og elisabeth er jo nydelig det også...
Troillpia Skrevet 26. mars 2008 #9 Skrevet 26. mars 2008 Fine navn alle fire! Her er mi rangering: Eline Isabell Lovise Mariell :-)
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #10 Skrevet 27. mars 2008 Lovise og Eline er ok. De andre gjør meg kvalm.
ma-85 Skrevet 27. mars 2008 #11 Skrevet 27. mars 2008 Lovise er pent! Liker den skrivemåte også, synes Louise er unødvendig unorsk skrivemåte. Eline er helt greit. Mariell og Isabell er fæle.... Stemmer for Lovise!
nussie Skrevet 27. mars 2008 #12 Skrevet 27. mars 2008 Liker Lovise best,men ville helt klart skrevet det Louise! Liker Mariell minst!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå