Smæchs!!! Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Tenkte lage en litt gøyal kake til jenta mi mens hun enda er enebarn i 2 mnd til:). Noen gode ideer for en litt fin kake? Tenkte å ta sjokoladekake da, så jeg slipper all den klissete kremen når den skal "formes":)
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Gå å se på www.detsoteliv.no, myyyye deilige kaker der!
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 se på www.cacas.no - der har de masse gøy )
HegeAE Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 skjær den ut som ein bamse med mykje nonstop på.....
Håperpåønskebaby Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 Er det noe spesielt hun liker? Personlig foretrekker jeg sjokoladekake til så små barn.. Dersom hun feks liker rosa, sett på rosa lys. Sjær ut et 2-tall fra en langpanne, lag en bamse eller noe slik, evt et hjerte? Bruk fantasien, men det lureste er å holde det enkelt, da blir det oftere slik du vil ha det *blunk*
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 Jeg lagde et laaaaangt tut-tut-tog, men det er kanskje litt guttete, hehe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå