Gjest Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Hadde ikke det vært litt gøy. Jeg har selv termin 31.juli, så skal ha et års permisjon fra studiene. Jeg kjenner ingen andre i samme situasjon, så er redd det blir litt kjedelig fra høsten av. Noen som kunne vært interessert i noe sånt? Det går jo an å ta med studenter som akkurat har fått barn også. Jeg har i hvert fall veldig lyst å bli kjent med andre som studerer og har barn.
Mamma til lille M&L Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 jooo, kjempe god ide:) litt treig bare!hehe:)
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Ja, synes det er en god idè jeg også. Jeg bor ikke i Trondheim da, bare studerer der. Bor ca 45 min sør for Trondheim. Men er jo der jevnlig... =) Kjenner forøvrig heller ingen gravide. Er 21 år, førstegangs, studerer nordisk. Hva studerer dere da?
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 Jeg studerer Middelalderkunnskap. Har tatt litt latin og norrønt også. Er andregangs, har en datter på to fra før.
Mamma til lille M&L Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 Jeg er 23år, førstegangs og studerer til sosionom
lilleeli Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 Æ e veldi gjerne med på treff i Trondheim! Har desverre ikkje fått me mæ nån treff tell no, så hadde vært koseli å bli kjent med flere i samme situasjon. Studere arkitektur på NTNU, opprinnelig fra Tromsø, 29 år og første barn her. Termin 21.mai, men har en følelse av at ho kommer litt før det =)
barnimeg Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 hei Jeg vil gjerne bli med på noe slik. Er førstegangs jeg også, venter ei lita jente 12 juli, går sykepleien, er 21 år. Jeg skal også ha permisjon neste år. Hadde vært kjempegøy å bli kjent med flere i samme situasjon!! Noen forslag til når????