Gjest Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Hadde ikke det vært litt gøy. Jeg har selv termin 31.juli, så skal ha et års permisjon fra studiene. Jeg kjenner ingen andre i samme situasjon, så er redd det blir litt kjedelig fra høsten av. Noen som kunne vært interessert i noe sånt? Det går jo an å ta med studenter som akkurat har fått barn også. Jeg har i hvert fall veldig lyst å bli kjent med andre som studerer og har barn.
Mamma til lille M&L Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 jooo, kjempe god ide:) litt treig bare!hehe:)
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Ja, synes det er en god idè jeg også. Jeg bor ikke i Trondheim da, bare studerer der. Bor ca 45 min sør for Trondheim. Men er jo der jevnlig... =) Kjenner forøvrig heller ingen gravide. Er 21 år, førstegangs, studerer nordisk. Hva studerer dere da?
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 Jeg studerer Middelalderkunnskap. Har tatt litt latin og norrønt også. Er andregangs, har en datter på to fra før.
Mamma til lille M&L Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 Jeg er 23år, førstegangs og studerer til sosionom
lilleeli Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 Æ e veldi gjerne med på treff i Trondheim! Har desverre ikkje fått me mæ nån treff tell no, så hadde vært koseli å bli kjent med flere i samme situasjon. Studere arkitektur på NTNU, opprinnelig fra Tromsø, 29 år og første barn her. Termin 21.mai, men har en følelse av at ho kommer litt før det =)
barnimeg Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 hei Jeg vil gjerne bli med på noe slik. Er førstegangs jeg også, venter ei lita jente 12 juli, går sykepleien, er 21 år. Jeg skal også ha permisjon neste år. Hadde vært kjempegøy å bli kjent med flere i samme situasjon!! Noen forslag til når????
Gjest Skrevet 3. april 2008 #9 Skrevet 3. april 2008 For meg passer det stort sett alltid, så lenge det ikke er før kl 19. Hva med å prøve å få til noe om et par uker ca? Bare å komme med forslag til både tid og sted. Og prøv gjerne å få med flere også, hvis dere vet om noen.
benteeli Skrevet 3. april 2008 #10 Skrevet 3. april 2008 Jeg blir sikkert med om det passer Er vel ikke helt student, da jeg også har fast jobb nå. Holder på med 50% praktisk pedagogikk (og egentlig ett hovedfag i biologi, som har vært på vent siden førstemann ble født for 2,5 år siden). Har også en ettåring og en på vei nå. Venter 18. april. Bor på Leinstranda.
Lilli-n Skrevet 5. april 2008 #11 Skrevet 5. april 2008 Hei hei.. Jeg er 20 år, bor i Trondheim med typen, og vi venter våres første 28 juli.. Jeg går førskolelærer utdanningen på dronning Maud, men skal ha permisjon til høsten.. Hadde vært koselig å møtes ja.. Send en mail [email protected] (2 understreker) =)=)
Sussa85 - snart 2? Skrevet 5. april 2008 #12 Skrevet 5. april 2008 Heihei! SLenger meg på her jeg og.. termin 9 august.. med første barn.. jeg fyller 23 år i august.. Går vernepleie ved Hist... Siste året..men skal utsette bachelor oppgaven til neste år... Send PM for msn adresse om interessant:) klemz
Mamma til lille M&L Skrevet 6. april 2008 #13 Skrevet 6. april 2008 Begynner jo å bli en del interesserte nå, så vi kunne jo kanskje bare satt en tid og dato da?Kommer vel kanskje flere til etterhvert også..Blir artig å møte andre i samme situasjon!
Gjest Skrevet 6. april 2008 #14 Skrevet 6. april 2008 Er det noen av dere som er kjent i Trondheim og vil anbefale et sted?
Lilli-n Skrevet 7. april 2008 #15 Skrevet 7. april 2008 Hei hei. Bare blåbær(tror jeg det heter) Ved solsiden er et greit sted. PLass til endel om vi ringer og ber de reservere...Greit sted for oss, og barnevennlig om noen skal ha med barn...=) Ellers er det jo choco boco kafe både på solsiden, eller inni byen.. Det er dromedar kafe rett ved Burger King feks, også der er det plass til mange, og barnevennlig..=))
Gjest Skrevet 7. april 2008 #16 Skrevet 7. april 2008 Hmm, jeg er bare 6 uker på vei, men det kunne vært gøy, kanskje. Selv om jeg sover vanvittig mye om dagen
Tredjemann på vei :D Skrevet 8. april 2008 #17 Skrevet 8. april 2008 Jeg kunne også tenke meg å bli meg hvis jeg har tid:-) Mye oppgaver og eksamener fremover, men kan hende jeg slenger meg med uansett! Blir i alle fall med på treff etter fødselen. Jeg er snart 23 år, bor på Jakobsli med samboer og lillegutt på 2,5 år. Også venter vi ei lita tulle i beg. av juni. Går førskolelærerutdanning på DMMH, første året.
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 8. april 2008 #18 Skrevet 8. april 2008 Fant innlegget ditt gitt Lisa :-P Jeg er med jeg, er vell egentlig ferdig som student men skal gå ut som lærling etter endt permisjon, vært sykemeldt siden desember så gaaanske lei av og gå hjemme...
lilleeli Skrevet 11. april 2008 #19 Skrevet 11. april 2008 Ser at du, benteeli, vente allerede 18.april, det nærme sæ jo me stormskritt, så hadde det ikkje vært en idé å treffes allerede til uka? Men det passe vell kanskje best førr dæ på dagtid, sia du har to barn fra før som må legges på kvellan? =) Æ syns Dromedar i krysset ovenfor Burgerking e veldi koseli, æ da. Ka med tirsdag kl.13.00? (Sleng no bare ut et forslag her, så vi e i gang =)
Mamma til lille M&L Skrevet 12. april 2008 #20 Skrevet 12. april 2008 Siden de fleste er studenter og er på skolen er kanskje 13.00 litt tidlig for en del av oss? Dromedar er koselig ja for meg er det egentlig akkurat det samme både hvor vi møtes og når
Gjest Skrevet 12. april 2008 #21 Skrevet 12. april 2008 Det passer bedre for meg på kveldstid i hvert fall. Eller det går på dagtid etter neste uke, for da er forelesningene slutt for semesteret. Dromedar er sikkert bra, har aldri vært der.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #22 Skrevet 14. april 2008 Hva med torsdag kl 19.00 da?? På dromedar?
Gjest Skrevet 14. april 2008 #24 Skrevet 14. april 2008 Det passer for meg. Tror dere vi bør bestille? Vi er vel ikke så veldig mange egentlig. Jeg legger ut på Bim-treff sidene jeg. Så kan vi ha påmelding der. Hvis det er mange som ikke kan, så kan vi jo forandre.
Gjest Skrevet 20. april 2008 #25 Skrevet 20. april 2008 Det var kjempekoselig på treffet! Veldig kjekt å bli kjent med andre i samme situasjon. Hva med å bare sette opp et nytt treff i nærmeste fremtid? Kanskje gjennomføre den lille paraplydrinkrunden (alkoholfri selvsagt) vi snakket om? Hva med neste fredag? Flott hvis flere slenger seg med denne gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå