Jippppi Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Hei. Vi skal igang med vår første behandling nå straks. Vi har snakket om ett eller to egg. Ett barn (har ett fra før) eller to... Vi har kommet til at vi gjerne kunne tenke oss tvillinger og har lyst til å høre om vi kan få satt inn to egg. Forrige svangerskap gikk supert og vi har kommer ikke til å ha en "tredje runde". Er det noen som har erfaringer å dele med oss. Mange som har satt inn to egg og ikke blitt gravide, fått tvillinger eller fått ett herlig barn? Har noen andre ønsket det samme uten å få lov til å sette inn to gode egg? Gleder meg til ev respons.
Min tur ?? Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Jeg har satt inn ett egg om gangen. fikk ikke sette inn to fordi jeg har så stor risiko for blodpropp, og tvillingsvangerskap vil skape komplikasjoner!! Dette er min 5. gang, skal teste på torsdag...!
Jippppi Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2008 Takk for raskt svar. Du er nok kjempe spent nå tenker jeg. Ikke lett å vente de siste dagene.... Ønsker det beste for deg. På info timen sa legen at paret fikk være med å avgjøre litt, så jeg er kjempe spent. Skal starte m spray på fredag. Satser på din tur på torsdag!! Tvi tvi fra meg
catine Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Jeg fikk satt inn 2 egg pga at det var bare 2 egg som var bra nok (altså ingen på frys til senere) Jeg satte inn 2 egg alle tre gangene- og den tredje gangen ble jeg gravid, men det var bare en herlig gullgutt inni der likevel:) De sa at jeg ikke hadde fått satt inn 2 egg dersom det var flere egg som var bra- de vil helst ikke ha tvilling svangerskap pga risikoen. Men lykke til! Jeg er veldig i tvil selv til neste gang.. vil egentlig bare ha en baby av gangen, men "føler" liksom at det er litt bedre sjangs for å bli gravid når 2 egg surrer rundt inni der... (?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå