babyblomsten Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 hallo! Alle som er så heldige å får bli gravid på den "vanlige" måten sier til meg hele tiden at jeg må kontakte klinikker i danmark, korterer vente tid o.s.v. Har dere noen erfaring?? i såfall hvilken klinikk?? link?? Dette er ståa med oss : Han har svømmeren ved direkte uttak, Jeg er "normal". Vet vel ikke helt hva vi venter på.. Hvordan gjør dem det??? Føler med så DUM med spørsmålene mine, men føler ikke vi får noen skikkelige svar fra sykehuset.. Vi holder til i Tromsø Klæm
Jippppi Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Vi har tatt kontakt med Volvat Oslo (tror de har kontor i Tromsø også, men vet ikke om de tilbyr IVF der). De har gitt oss kjempe service og kort ventetid. Tok 3 uker for første timebestilling og deretter har de hatt kapasitet til det vi har ønsket. Verdt et forsøk for dere også kanskje, og kortere enn Danmark. Vi har også en søkad inne hos det offentlige, men det har hele tiden vært nye ting de vil ha undersøkt når du trodde at alt var greit, så tilslutt har vi besluttet å prøve privat nå først. Lykke til
Chaiemae Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Ingen spørsmål er dumme. Vi har alle vært nye på dette en gang. Jeg har god erfaring med Nordica i København og de har ingen ventetid. Du kan lese litt selv på siden deres www.nordica.org
babyblomsten Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. mars 2008 Takk for begge svar.. Gode sider.. her er det jo bare å vurdere!!! Volvat var ikke i tromsø, men takk likevel.. er jo ikke langt med fly til oslo! Men lurer da på hva vi egentlig venter på, ser av prisliste fra nordica at det er mange mulige behandlinger å velge i.... Vet ikke hvordan jeg skal få formulert meg, men hva venter vi på??? Da jeg er "normal" , han har svømmere med ved dirkete uttak! Er det da IVF eller noen andre forkortelser?? Eneste jeg vet er at vi må ta ut sædceller fra tekstikkel og få dette inn i meg, --- og da blir det vel kansje sånn at de må ta ut egg fra meg og befrukte dette på utsiden for så å putte det inn, eller off... vanskelig det her.
Chaiemae Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 Da er det vel kanskje ICSI dere må ha. Det er nesten det samme som IVF bare at sæden blir ført inn egget manuelt.
Chaiemae Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 Du kan få en uforpliktene og gratis telefonkonsultasjon med dr. Lindenberg på Nordica. Det står om det på siden deres.
babyblomsten Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. mars 2008 takk for svar, føler meg enda et museskritt nærmere målet.. Har sendt mail til klinikken, så gleder meg til å sjekke mail etter jobb i morra!!! han en riktig god natt..
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 26. mars 2008 #8 Skrevet 26. mars 2008 Hausken i Haugesund er også privat og veldig flink!! Jeg har selv 3 forsøk i danmark på ciconia men angrer nå på at jeg ikke tok hausken istedet..Følte ikke danmark tok meg på alvor. Fikk samme opplegg på alle 3 forsøk selv med 2 sa.. Men vet det også er mange som er hos nordica men jeg holder fremdeles en knapp på hausken. Masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå