Gå til innhold

Har såååå lyst på jente sex....

Anbefalte innlegg

Den siste tiden har jente sex fasinert meg så enormt! Det er så kvinnelig, så vakkert, så rent , så forsiktig .... Blir så kåt av å se to flotte jenter beføle hverandres fuktige kjønnslepper, å kysse og beføle de stive bryst vortene til hverandre, og den deilige, myke jente tunga som slikker sakte, men sikkert en annens jente klitoris er heeeeelt sinnsykt....!

Selv er jeg skikkelig blond jåle - jente, og har alltid bare hatt gutter.

Men jeg er for nyskjerrig til å la en deilige jente-mulighet gå fra meg...

Finnes det noen andre jenter i min situasjon? Finnes det noe nett sted eller noen tips om hvordan komme i gang ? Bare dele nyskjerrighet, eller gjerne dele tanker, og erfarenhet ...

Fortsetter under...

Du kan jo ta deg en tur inn på gaysir.no og si du søker kun sextreff. Får mye svar der vil jeg tro. Om du selv er aktiv og søker rundt. Der kan du jo og få delt tanker og meninger med likesinnede.

Ellers er det virkelig å anbefale. Har ikke angret noen av mine;)

Hei!

Jeg har ingen erfaring om jentesex, annet enn at det tenner meg å se på bilder/film. Kan anbefalle www.ifeelmyself.com det er en tjeneste som koster penger, men ikke særlig mye. Jeg har hatt mye glede av abonnementet mitt iallefall ;) Går ann å laste ned filmsnuttene til pc'en også. Bare mye hyggelig jentesex der. Har ikke hatt noe problemer med betaling.

Hilsen meg

• 1 år senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

• 4 uker senere...

Annonse

helt særiøst?

noe av det kvalmeste jeg har lest her inne!

dette ødelegger virkelig for hva dette forumet er laget for.

skaff dere et liv, finn dere en hore å slikke på!

og stakkars dere, som ikke tør å stå frem, si at dere ønsker jentesex!

lowlife..

14:37

Hva feiler det deg ? har du ikke respekt for andre mennesker.

Dette er en sexdebatt hvor man kan ytre sine lyster og meninger...

Er dette for sterkt for deg så slutt å les da.

Er slike som deg man blir kvalm av som rakker ned på andre uten å vite noe.

Bergensiania

Hei

Er så enig med deg 19.01

Men er det noen jenter der ute som er intr i litt jentekos da?

Jeg er ei jente/kvinne 33 år, helt uerfaren på området ,men må si at jeg blir litt "små kåt" av tanken. så jeg har lyst å la tankene spinne videre.

• 3 uker senere...

jeg har hatt lyst i ca 10 år nå, men tør ikke.

Har hatt 2 muligheter som jeg lot gå fra meg. Begge var utrolig nydelige jenter. Men da va jeg sammen med en ganske så sjalu mann. Det var greit at jeg danset med dem.. Hun siste danset jeg med lenge.. Hun visket i øret mitt at hun jobbet på et kjøpesenter i byen og hadde sett meg flere ganger. (Jeg hadde jo lagt merke til henne også.. menjeg antar jo aldri at andre jenter ser på meg som potensiellpartner)

Hun var så sjarmerende, sexy, forførende.. Nydelige brune øyne og langt brunt hår. Hun spurte meg om jeg syntes hun var pen, og det måtte jeg innrømme.

Nå er jeg gift og 2barnsmor..

Når mannen min slikker meg så hender det seg at jeg lukker øynene og fantaserer om at det er hun som ligger der. Smaker på kroppen min. Beføler meg med hendene..

(mannen min vet om dette, og fantasier mener vi den andre har full rett til å ha)

Uff.. man skulle hatt ei fuckings god venninne som bodde på samme planet

• 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...