Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg ble med i en slags forskning/undersøkelse med Bricanyl rundt innsettingen og Albyl-E fra dagen etter uttak var det vel og til 14 dager etter innsetting. Men blir lenger til og med uke 12 antagelig om positiv test.

Noen andre som går på den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bruker albyl-e og klexane (sprøyte). jeg har startet med dette første spray dag

Skrevet

Ok. Det har ikke jeg da. Hører til Porsgrunn jeg. Du? Antagelig forskjellig fra klinikk til klinikk :) Lykke til

Skrevet

Jeg startet på albyl-e dagen etter egguttak. Hvis positiv test på torsdag skal jeg fortsette ut svangerskapet. Skal i tillegg starte opp med klexane(sprøyter). Dette fordi jeg har stor risiko for blodpropp. Mistet en gutt i uke 27 forrige gang grunnet blodpropp :-(

Tar ingen sjanser denne gang!!!

Skrevet

Oj da! Krysser fingre og tær for at det går bra denne gangen. Håpe på positiv test!! Også ta test torsdag.

Lykke til!!

Skrevet

Takk for det!!

Jeg ønsker deg masse lykke til også:-)

Må innrømme at jeg holder på å bli sprø av ventingen...!

Skrevet

Glemmte å si at jeg går på Klexane fordi jeg nesten mistet mmin datter sist svangerskap. Hun var berre 1870 gram til termin og var nær døden. Så dersom jeg blir gravid nå skal jeg gå på det hele svangerskapet.

Hører foresten til hausken

Skrevet

Oj da :(

Det er jo utrolig hardt da. Jeg håper virkelig det går bra! Masse masse lykke til!

Skrevet

Hei!

Jeg tok Bricanyl rundt innsettingen for 5 uker siden, og har tatt Albyl-E helt siden da. Jeg skal også fortsette til uke 12 hvis alt fortsetter fint fremover. Ser ut til å ha virket fint for meg, så håper at det virker bra på deg også! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...