Gå til innhold

hvordan går legginga?

Anbefalte innlegg

sara er heldigvis lett å legge!

legger henne, og så må vi inn å dytte inn smokk en eller to ganger, og så sover hun. litt morsomt med smokken, vi hører at den faller ut, for da smatter hun høyt når hun suger på knyttneven, eller noen fingre!

og så sovner hun tidligere, og tidligere. uten at vi har prøvd å forandre rutiner! deilig at hun sovner kl sju, så blir det tid til litt andre ting enn baby!

når og hvordan sovner deres små?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137239481-hvordan-g%C3%A5r-legginga/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillemann legger seg rundt 2000. De siste ukene har det gadvis blitt tidligere og tidligere uten at v ihar gjort noe for det. Har heller forsøkt å holde ham våken til 2100 så natta likke blir så lang. Det kan virke som han våkner klokken 0600 uansett om han sovner 19, 20 eller 21! Han sover hele natta igjennom og er god og sulten når han våkner. Å putte han i senga går helt fint. Han er liksom helt med på at nå er det natt. Flinke gutten min! (må pumpe før jeg legger meg ellers svømmer jeg i melk på morgenen)

Akkurat det samme hos oss som hos dere:) Legger henne ca 19, hun ligger da og småprater med bamsen sin og lager godlyder. Når hun begynner å sutre putter vi smokken et par ganger. Sovner som regel iløpet av 15 min fra vi legger henne.

Ligger på eget rom, og DET er deilig det :)

Vi legger henne 20 ca. Gjerne etter et bad. Men de siste dagene har hun vært kjempe trøtt rundt kl 19-19.30,så da har vi lagt henne da. Må av og til putte inn smokken igjen også sover hun så søtt :o) Noen ganger må vi bysse henne i søvn. Blitt bortskjemt med det etter litt mage vondt da hun var litt mindre. Da var det mye bæring og kosing stakar.Og kl 06 ligger hun lys våken og prater og smiler med verdens søteste godeste smil når jeg titter over senge kanten :o)

vi legger prinsen vår klokka 18 og 18.30. går kjempe fint å legge han.han har ligget på eget rom siden han va 6 uker deilig. tar han bare inn i vår seng for å amme han da, han sover uten smokk, den spytter han ut, men mora tar den inn når eg vil at han skal sove:) våkner klokka 6 og da er han klar for dagens innsats, litt tidlig syns mora da, men men

Vi legger lille snuppsa mellom kl 19-20, da er hun trøtt og sliten. Kveldspuppen får hun i vår sengen, og sovner som regel til den, da er det bare å legge henne over i sin egen seng. Hun har senga si inntill vår seng. Da sover hun i ca 4t før det er ammetid igjen, hun krever pupp ca hver 4. time om natta. Dagen starter igjen alt mellom 6.00 og 8.00.

Annonse

Vi bader alltid rundt klokka åtte. Så følger kveldspupp og nattinatti. Trenger ikke å gjøre annet enn å gi han smukken, si god natt, slukke lyset og lukke døra. Da sovner han uansett om han virker lys våken da vi putter han til køys. Våkner for mat sånn ca mellom 4 og 5, sover videre til rundt sju. Som regel dupper han enda litt mer i vår seng før vi står opp.

hun våkner fra ettermiddagskvilen kl 17.00 får da grøt,så leker vi og kose rundt kl 18 00 begynner kveldstellet da,enten bad elle bare langt stell.deretter kose jeg med henne til hun blir trøtt og stuper i seng kl 19.00,av og til sovner hun med en gang av og til mister hun smokken og vil gjerne ha den...men går somregel bra.(gir henne bryst på sengekanten før jeg legger henne ned)sover til hal 4 og deretter mellom 07-09 er d morning!

Eir er ein draum å legge. Ho er kjempetrøtt frå ca 17.30, så då begynne vi stellet viss ho skal bade. Viss ho ikkje skal bade skifter vi bleie og tar på nattis kl 18, og så får ho pupp og blir lagt i senga si mellom 18 og 18.30. Ho sovnar i løpet av få minutt, men av og til må vi putte smokken i ho ein gong før ho sloknar. Får mat mellom 1 og 2, og så i 6-tida. Våknar for dagen mellom 7.30 og 8.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...