Gå til innhold

Kjære "Anonym"...

moden mamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg er anonym...men har du tenkt på at det kansje kan være en grunn til det? Hvis du venter til jeg har kommet i uke 26, så skal du få se hva mitt nick er, men inntil da må du nok bare vente desverre..

Er på UL 2 ganger i uken hver uke, pga at barna kan bli syke og dø. Har mistet en gang før, og greier derfor ikke å puste ut før jeg har passert den "magiske uke 26".

Så, så lenge jeg er her inne på tvillingsidene, eller svarer på personlige spr inne på 2.trimester, så kommer jeg til å være annonym.

Skjønner at dere ikke forstår, men får jeg ikke være annonym, så kan dere se langt etter meg her inne iallefall.

For meg blir det du sier: "du er ikke velkommen hit så lenge du er anonym".

Og jeg mener at så lenge jeg ikke svarer frekt, sårer noen med mine innlegg etc, så kan det vel ikke ha noe å si om jeg er anonym?

Jeg har jo også erfaringer som jeg kan dele med andre som trenger dem..skal jeg ikke få dele disse erfaringene fordi jeg er annonym?

Uff, trur nok ikkje det var meint sånn!!! Alle er velkommen her inne, og du har dine grunner til å være anonym. Men kanskje det er fleire her inne som er anonym, men uten å ha tenkt over det sjølv, og då hadde det vore koselig med et nick... Letter å skille alle frå kvarandre :)

Vær anonym til du føler det er ok å gå over til nick, og håper ikkje du forlater oss av den grunn :) Var nok berre ein positiv oppfordring frå HI :)

Først - var definitivt ikke meningen å støte deg bort! Og jeg forstår at du har en vanskelig tid nå og at du har behov for å være "Anonym".

Grunnen til at jeg skrev inn dette innlegget er at det er veldig mange som kommer inn og ikke har nick.. (spes de siste dagene/ukene har det vært mange - noe vi i ikke er vant til på dette forumet) noe jeg mener i utgangspunktet er dumt.. man er jo rimelig anonym med et nick, man kan jo forandre det så mange ganger man vil - uten problemer. :) Da har man litt mer unik identitet slik det er lettere å "kommunisere". Tror du forstår mitt poeng også. :)

Innlegget var egentlig bare for å prøve bevare den personlige, koselige, gjennkjennende tonen og fellesskapet vi har her inne... ikke støte noen bort! Så om du føler jeg mente gjøre det - beklager så mye... :) Innlegget var myntet på alle "anonyme" på dette forumet - ingen spes..

Lykke til i svangerskapet, jeg ønsker deg alt godt - håper vi får se deg her lenge som anonym eller med nick :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...