loffmusa Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 noen som har et forslag te et navn man kan bruke inntil ingeborg??
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Navn som kan brukes inntil Ingeborg? Mener du et da at Ingeborg skal ha et mellomnavn? =) Her er noen forslag: Liv Ingeborg May Ingeborg Ingeborg Sofie Ingeborg Kristine Ingeborg Helèn Ingeborg Othelie Ingeborg Olava Ingeborg Marie
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Leah Ingeborg Ella Ingeborg Hanna Ingeborg Jenny Ingeborg Hedda Ingeborg Ingeborg Cecilie Ingeborg Natalie Ingeborg Matilde Ingeborg Sofie Ingeborg Marie Ingeborg Kristine Ingeborg Helene
loffmusa Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. mars 2008 ja, dt må bli et mellomnavn, tenkte å oppkalle henne etter bestemor da vettu og derfor trengte jg noen forslag te mellomnavn, takk:-)
prebs Skrevet 25. mars 2008 #7 Skrevet 25. mars 2008 Ingeborg Margrethe Ingeborg Cecilie Ingeborg Elisabeth Ingeborg Elise Ingeborg Helene Ingeborg Johanne Ingeborg Maria Ingeborg Serina/e Ingeborg Kristina
Vannmann35 Skrevet 25. mars 2008 #8 Skrevet 25. mars 2008 Ingeborg er et koselig navn, og står flott alene synes jeg, men jeg kan jo likevel foreslå: Ingeborg Anna Ingeborg Marie Ingeborg Anine
<3 lykkeliten <3 Skrevet 25. mars 2008 #9 Skrevet 25. mars 2008 Jeg synes også Ingeborg er et fantastisk fint navn som godt kan stå alene. Hadde jeg hatt et så fint navn jeg kunne ha brukt til oppkalling hadde jeg brukt det alene ja. Hos oss er det bare tunge navn som Tordis og Magda. Vurderer dem ikke engang.
loffmusa Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 27. mars 2008 Ja Ingeborg er fint alene,så veit ikkje heilt ka me ska ta enda. enten Ingeborg sofie/marie. els liker jg maria:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå