Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 ...etter at dere har født???? Jeg må bare si at jeg gleeeeder meg kjempemasse til å komme i aktivitet og bli slank og sunn=) Enda bedre nå som vi går mot lysere tider=)=)=) Så hva sier dere jenter? Hva er planen deres når den tid kommer??=)
Lotta med novembergutt Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Nå er det LENGE til jeg skal føde, men når den tid kommer så tenkte jeg rett og slett å gå masse turer. Babyen trenger frisk luft, og jeg trenger mosjon. Når man i tillegg har en nok så tung barnevogn å dytte foran seg, så blir det vel litt trim i det Dessuten skal jeg spise sunt - lite og ofte, og drikke masse vann. Har hatt et sunt kosthold hittill også, men måltidene har vært for få og for store - kombinert med en passiv studenttilværelse.
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Spise sundt og gå masse turer :-) Har tenkt tanken på evt å melde meg på Grete Roede også dersom jeg ser at jeg ikke klarer det på egenhånd i løpet av det første halve året...
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Hva er i veien med å være i aktivitet og spise sundt nå? Jeg har nå sluttet HELT med alt av sjokolade og annet snop. Spiser dog fruktis, yougurt og smoothie. Trener 2-3ganger i uke (ikke alltid like hardt, men jeg trener). Går ca 1time hver dag. Er halvveis nå og merker ikke på kroppen at jeg er gravid (sånn hvis man ser bort fra kvalme, magesmerter, større pupper etc).
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 Bekkenløsning er vel en av grunnene til at ikke jeg får beveget meg så mye som jeg ønsker mens jeg er gravid. Prøver jo å gjøre litt, men må si meg enig i at jeg gleder med veldig til den dagen jeg kan gå en tur på en time igjen! Også er det sånn at til mindre aktiv man er, jo mer fysen blir man. Ikke noe unnskyldning, men en konstant kamp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå