Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om dette navnet? Og hvordan ser en gutt med navnet Storm ut? Jeg trenger hjelp. Vet ikke helt om jeg liker navnet eller ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde nok ikke valgt navnet selv,men jeg syntes det er litt tøft.

Tror nok Storm er en liten "rakker" ;)

Skrevet

Jeg syns Storm er et kult og fint navn! Har selv fått sansen for navnet Storm Aleksander. ;-) Jeg ser for meg at en gutt med navnet Storm er en ordentlig livlig liten skøyer! Mørkt hår, blå øyne, og kjempesøt og snill :-)

Skrevet

Litt for mye Hotel Cæsar for meg, men absolutt et sterkt og flott navn. En liten skøyer med glimt i øyet:-)

Skrevet

Storm er navnet til vår lille sønn:) Vi liker lyden av navnet, vi liker at det representerer styrke, og han har et mellomnavn som betyr lykke/gave. Han er mørk, elsker å prate og lar seg slett ikke pille på nesen=)

Skrevet

Jeg likte ikke navnet i begynnelsen, men nå synes jeg også at det klinger fint. Dere som har brukt navnet på sønnen deres. Hvilken tilbakemelding har dere fått fra andre på navnet?

HI

Skrevet

Egentlig et ganske tøft navn. Kjenner en liten Storm og han er en av de nydeligste guttene jeg vet om. Halvlangt lyst hår, gyllen hud og dyp brune øyne, en skikkelig sjarmør.

Skrevet

Har fått bare positive tilbakemeldinger, de som mener noe annet holder vel stort sett kjeft overfor oss, men veldig mange har kommentarer som "artig", "flott", "kult", "sterkt" o.l. Noen som er litt skeptiske har blitt mer positive når vi har fortalt hva navnet betyr. Litt morsomt også at han ble født på en virkelig stormfull dag, selv om navnet var bestemt på forhånd:)

Skrevet

Storm er et kult navn.

Det var et av alternativene vi hadde til guttenavn, men vi fikk jente.

Skrevet

Det er sikkert en vanesak, men p.d.d. liker jeg ikke navnet. Synes navnet virker veldig stigmatiserende, heter man Storm bør man liksom bli en 1.90 høy kraftkar... Klarer ikke se for meg en tynn 1.70 høy kar med briller, eller en liten tykkfallen Danny Devito type, som heter Storm.... Det virker bare komisk. Bortsett fra dette så virker Storm litt i overkant Hotel Cæcar inspirert, med tanke på at "navnebruken stormer frem nå, 61 nye i 2006" - som det står i guiden her.

Skrevet

Det er noen her som sier at navnet er for Hotel Cæsar. Så vil det da si at man ikke kan bruke navn fra serier på tv lenger. Hva med Juni, Julie, Astrid, August, Vilde, Svein osv?.Nei, jeg tror at hvis du liker navnet bruker du det.

Skrevet

Synes det er veldig Hotel Cæsar. Men hver sin smak. Dessuten synes jeg også det er litt komisk hvis Storm ikke "lever opp til navnet sitt". Du forventer ikke akkurat noe pinglegutt når du hører Storm.

• 1 måned senere...
Skrevet

vi kalte vår lille sønn for Storm Aleksander. jeg ser ikke hotell cæsar, så visste ikke at det var ett såpeserienavn. Vi er veldig fornøyde med navnet. Synd han ikke fikk leve opp:/

Skrevet

Hva med de som ikke ser på Hotell Cæsar da...?

Får de "lov" til å kalle barnet sitt Storm? :-)

Skrevet

Kjempefint! Tøft navn- passer til en tøff gutt. Kjenner en kjekk fyr som har kalt sønnen sin for det- faren er en liten spinkel, men sporty tass og det blir sannsynligvis sønnen også- men kan kan jo være kraftfull selv om man ikke er det fysisk sett. Gå for det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...