Gå til innhold

Artemis

ory

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Artemis

Hvordan gikk det med deg i dag på fostervannsprøven? Håper alt er bra med deg og at du får raskt svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hiver meg på denne jeg :)

Er spent på deg jeg også.

Jeg har som du vet tatt fvp i dag jeg også.

Dette gikk utrolig smertefritt og greit. Kjente nesten ingenting når de stakk nålen inn eller tok ut fostervann. Bare litt svie og litt ubehag.

Utrolig godt å være ferdig!

Nå må vi bare vente i to-tre uutholdelige uker, og krysse fingrene for at alt er bra.

Håper det gikk like fint med deg.

Klem

Skrevet

Så hyggelig at du spør joam og Smugs! *trippelklemmer*

Jo, nå går det greit. Men jeg syntes prøven var ubehagelig, beit meg selv i fingeren hele tiden og kjente godt stikket- 2 ganger, merkelig nok! Først bare helt greit når legen stakk nålen i meg og tenkte; dette var ikke så farlig, men når nålen gikk gjennom placenta da ble det vondt..... Legen sa at det ikke var ofte de måtte gå gjennom placenta, og før ble dette sett på som en ekstra risiko, men ikke nå lengre....

Men heldigvis, det gikk fort! Har hatt menssmerter siden prøven var ferdig og de kommer og går ennå, har derfor tatt egenmelding på jobb og bare koser meg hjemme! ;o)

Og nå er det bare ventetiden som gjenstår.... er glad det er over, og håper på positivt svar!!!!!

Hvordan går det med deg joam? og Smugs(tvi-tvi-og krysser fingre!)

Skrevet

Hei,

Sorry for sent svar. Håper du har fått svar og at alt er OK. Jeg er nå i uke 25 og har nettopp fått bekreftet fødeplass på Ullevål. :-) har det egentlig veldig bra. Dette skal vist være den beste tiden og det synes jeg det er også

Skrevet

Svaret venter på seg, og jeg teller og teller dager---- men det er nok ennå en uke eller så før jeg kan forvente svar! *gruble* Gleder meg til å ikke måtte vente lenger, og siden de ikke har ringt så begynner jeg å tro på positivt nytt fra prøven!

Jeg har fått fødeplass på Riksen....*S*

Kos deg med den voksende magen og nyt dagene, joam! *klem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...