Gå til innhold

Dette er slitsomt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ammet første 21 mnd, sluttet pga graviditet. Nå er neste 16 mnd og henger i puppen så ofte som mulig. Fra tidlig morgen til sen kveld. Puh, puh!

Og jeg synes forsåvidt at det er greit å ikke begrense det, fordi vi skal holde på en stund til, og vi har aldri hatt noe "problem", utover at det er slitsomt å amme, for mor.

Jeg lurer i ungen en frukt, kompott, yougurt eller skive når hun spør etter puh!, men hva skal hun ha til dessert tror dere? Og det får hun. Av og til dropper jeg forretten også, vi har jo 4 faste måltider allerede.

Tror jeg trenger en klapp på skulderen jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse klapp på skulderen til deg. Syms du er kjempeflink!!!

Håper jeg klarer å opprettholde ammingen like lenge. Snuppa er bare 8 mnd. Eldstejenta sluttet selv da ho var 9 mnd. Spyttet ut puppen og stakk totten i munnen og GLISTE. da var det slutt. Med nr 2 mistet jeg melka da han var 8 uker. :( så han var flaskebaby. Gikk jo greit det også. Denne gangen visste jeg mer om hva som var problemet med amminga og tok tak i det fra starten, så vi har fått det til. Men er nå oppe i 3 faste måltider. Grøt mårra og kveld og 1 middagsglass + dessert i form av litt banan eller fruktpure. ammer 3-5 ganger mellom måltidene. Men hun får jo pupp i forbindelse med måltidene også. Men merker at interessen for puppen er dalende. Må opp å titte stadig vekk. Nyskjerig til tusen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...