Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fikk idag avslag på fødeplass på ullevåll. De skulle sende søknaden til Ahus å se om de kunne ta i mot meg... Så utrolig kjipt, har født 2 ganger på ullevåll og har vært så fornøyd, og ikke minst fantastisk deilig å komme på hotellet...

Noen som har noen erfaring om Ahus??? Er i uke 17 å har da ikke fått noen UL time enda da heller ettersom det må gjøres på det sykehuset jeg skal føde...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137237465-f%C3%B8deplass/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk også avslag på Ullevål. Fødte der sist...

Men dagen etter fikk jeg svar fra Ahus om at der fikk jeg plass. Syns først det var litt leit at jeg ikke kom på Ullevpl igjen, men etter å ha lest litt om Ahus er det greit.

Tror egentlig jeg blåser i hvor jeg føder når ungen står å stanger i åpningen =D

Var forresten på gynekologisk poliklinikk på Ullevål igår pga blødninger, og der sa legen at det var fryktelig mnage som har fått avslag hos dem nå mot slutten av året.....

Folk har tydeligvis vært opptatte i halmen i desember/januar =D

Annonse

Hei..

Kan virke som søknaden din ble sendt til feil sykehus da. Jeg opplevde det samme som deg og fikk avslag fra Ullevål. I brevet jeg fikk fra Ullevål før påske sto det at de hadde videresendt papirene mine til A-hus, men de har ikke mottatt dem der. Har hatt telefonkontakt med dem i over en uke for å få UL-time. Fikk 6.mai.

Ta kontakt med dem på tlf. 67928815. Det er nr til de som har med innregistreringa på Kvinneklinikken der, og spør om hvordan du skal gå fram for å få bytte. Kan være at det tar litt tid og at det blir noen telefoner for det er litt kaos der borte ved åpning av det nye sykehuset.

Lykke til!

Jeg fødte på Ahus forrige gang og var veldig fornøyd. Gikk til oppfølging både under mitt forrige svangerskap og også under dette, bare positivt å si om sykehuset.

Eneste som er litt kjipt, er jo at det er veldig slitt da...Vi blir vel akkurat for tidlig ute til det nye sykehuset:) Tror ikke så mange legger merke til det på føden, men er det mange fødsler akkurat når man er inne, kan det bli trangt på barsel. Er jo ikke så kult med 4-mannsrom!

Uansett, for meg er de positive sidene maaaange flere enn de(den) negative. Gleder meg til å føde der denne gangen også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...