Gå til innhold

Lei av liten mage?

Anbefalte innlegg

Er det flere som er lei av at magen liksom aldri blir ordentlig stor? Jeg har nå rundet fem måneder, og de som kjenner meg sier at de såvidt kan se det, men at det bare er såvidt. Jeg er ikke bekymret eller noe, for jeg vet at alt er i orden, men jeg er så lei av å høre at "Åå, men det går jo nesten ikke an å se på deg!". Imens går andre gravide rundt i uke 14 og har MYE mer mage enn jeg! Det er urettferdig!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137237409-lei-av-liten-mage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gleder meg også til magen blir større. Ha lagt litt på meg,men det har lagt seg litt rundt forbi :)

Tror egentlig vi skal være glade forl iten mage nå. Den kommer nok plutselig og før vi vet ordet av det. Alt blir mye tyngre ågjøre med en mage, så vi får nyte tiden vi har nå :)

Jeg også har syntes at det har vært litt kjedelig, min virker som den liksom har vokst litt utover, men flater seg ut på en måte.. Jeg sto senest på søndag og viste moren min dette, men jammen har den ikke poppet ganske mye bare nå de siste dagene! tror det kan skje veldig fort for de fleste. Er i 21 uke nå.

Jeg tenker bare at vi bærer barna våre forskjellig, og vi er forskjellig bygd og dermed vises det ulikt.

Jeg er i uke 23 nå, og det vises omtrent ingen ting når jeg har klær på. Litt etter hvordan jeg kler meg da. Men sånn har det vært i de to forrige svangeskapene også. Ikke har jeg lagt på meg noe særlig heller. Men jeg er ingen sylfide fra før, og er bare glad til at jeg slipper mer både volum og vekt. Jo visst hadde det vært kjekt med en stor mage som alle kunne se, men rent praktisk er det mye greiere sånn som jeg har det ;) Har to fra før også på to og fire, og to dagbarn på ett, så gjør absolutt ingen ting at magen lar vente på seg.

Annonse

hei=) jeg er i akuratt samme situsjon, jeg er 21 uker og føler at magen er liten, de sier til meg også at magen min er liten men at jeg bare kan være glad for magen kommer sier de , men alle mine kjente som har barn har hatt gravid mage i 4-5 mnd, så jeg føler at jeg ser mere lubben ut en gravid.jeg ser jo selv at det er en liten kul der men det er lissom ikke lett for andre å se.

Jeg har også liten mage. Eneste jeg er lei av i forhold til det er at folk kommenterer det så veldig på en negativ måte. Symfysemålet ligger på normalen og babyen vokser som den skal. jeg har bare ikke blitt feit rett og slett! det er bare akkurat magen og puppene som har vokst litt. Er glad magen ikke er så stor enda. forrige svangerskap var likt og plutselig bare ekspolderte magen ca 2 mnd før termin. Er helt greit for meg at den ikke blir diger før det. Er så vanskelig å bevege seg.

Vær glad den ikke er så stor! Alt blir tyngere når du får mye mage, og vil tro man har mer problemer med rygg og bekken når magen blir veldig stor...

Min er vel ganske normalt stor, hva nå det er ;-) (dvs den har vokst enormt etter påske). KJenner alt nå at f.eks. å sykle er ubehagelig, -så jeg må ut å sette opp styre... Hadde mangen sluttet å vokse nå hadde det vært helt greit, så lenge baby'n hadde det bra :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...