Gå til innhold

Noen med samme tanker som jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

he he he ikke noe særlig seriøst innlegg - men hvorfor ikke ha noe å smile av?? Jeg går gravid m nr2 nå og har gjort meg noen tanker rundt det her å være gravid å ikke minst fødsel...å en tanke har satt seg kikkelig fast!

Er det ikke rart at man virkelig går igjennom noe så sinnsykt j***** på nytt helt frivillig? det er nesten som å stille seg opp på veien å bli påkjørt av samme lastebil 2 GANGER... og den 2`dre gangen veit du hvor jævlig vondt det gjør... *huff* :) hmmm jA vi lærer aldri hi hi hi hi

dette må ses på med et humoristisk syn.

selv gleder jeg meg veldig til alt e over, men også pittelitt til selve fødseln å få se hvordan man takler det.. johoooooo :)

Skrevet

Jeg har hørt fra folk at de glemmer ut smertene som er under fødselen, men når de er midt oppi det så tenker de; hvorfor gjorde vi det igjen.

Når du føder et barn får du jo mye igjen for det.

Det får du ikke av å bli overkjørt av en lastebil..:)

Lykke til med fødselen, går helt sikkert bra. Før du aner ordet av det er du gravid me tredje mann ;) hehe...

Skrevet

det er tross alt bare noen timer av 9 mnddr.... Jeg har ikke glemt nr1 ennå, men det er virkelig verdt det. er jo noe flott som kommer ut av smerten,

Snart mamma til tre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...