Gå til innhold

Sørlendinger??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere fra det blide sørland her inne?? Noe som skal føde på Sørlandet sykehus i Arendal eller i Kristiansand i slutten av oktober/beg. av november??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin 6.oktober, så det er jo litt før deg. Bor i Kristiansand, så det blir nok Sørlandet sykehus her i byen tenker jeg:)

Skrevet

skal føde på SSA med termin 2.oktober! fikk 13 dager før termin sist, så krysser jo fingrene for det nå også. men er visst ingen selvfølge...

Skrevet

Jeg bor i Kristiansand og regner med fødselen blir i begynnelsen av oktober. Har egentlig mens termin 26.09, men tror det er atskillig senere. (Her har jeg registrert 12. oktober) Skal på UL i morgen for å se hvor langt jeg er kommet. Gleder meg veldig til det;)

Skrevet

er fra grimstad og har termin 8 okt foreløpig frem til jeg skal på ul:) det blir nok arendal på meg:)

Skrevet

Jeg bor nå i Kristiansand og skal føde her (er det flere sykehus i Kristiansand?) i midten av oktober.

Skrevet

Jeg bor i Kristiansand og har termin 4.okt

Skrevet

Ja, jeg bor i Kristiansand og har termin 21. oktober:-) Når har du termin?

Skrevet

Hvordan gikk det på UL?

Jeg har termin 21 oktober, bor i Krsand jeg også:-)

Skrevet

Jeg bor i Kristiansand og har termin 15 oktober.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har termin 26 oktober. Har ikke bestemt meg ennå for om det blir fødsel i Arendal eller i Krs. Like langt til begge sykehus. Fikk forrige i Krs., og kunne egentlig tenkt meg Arendal denne gangen:)

Skrevet

Heisann!

Er sørlending i eksil... :) Kommer fra Arendal men bor for tiden i Trondheim, dvs de siste ni årene *humre*

Har termin 6. oktober, og det blir mitt andre barn :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg er fra Arendal og har termin 5.oktober. Det blir min andre fødsel på sykehuset i Arendal:)

Skrevet

Var treg her på å svare jeg. Var på UL og fikk termin 11 eller 12 okt, akkurat som jeg trodde;) Det er bare ett sykehus i Kristiansand, Chellbell...Så kanskje vi treffes?

Skrevet

Er fra Arendal og har term 31.oktober.men venter tvillinger så regner med de kommer noen uker før! skal føde på SSA (gjort det 2 ganger før)

Skrevet

Hei;) Jente fra sørlandet her, nærmere bestemt Flekkefjord. Så skal føde på Lister sykehus jeg da..;) Termin 5.oktober.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...