Gå til innhold

Hjem fra frisøren med det GULE håret mitt som skulle vært blondt..

Anbefalte innlegg

... og 700 kr fattigere. Hvorfor er det så få frisører som vet hvordan man skal bleke hår for å få fin lysfarge? gult hår hadde jeg jo klart fint selv med hjemmebleking... så kaller dem det gyllent og skjønner ikke hva som er problemet. grr

Fortsetter under...

Jeg var også hos frisøren i dag og der ble jeg nektet lyse striper i håret fordi jeg er gravid.... (eller som hun sa..det er ikke anbefalt...) Så da ville jeg ikke at det skulle virke som om jeg ikke brydde meg om babyen og lot henne stripe det mørkere...hm...

Hun klippet det fint..men fargen kunne jeg ha gjort selv... ikke mye forskjell fra før..bare mørkere...

farvell 1200 kr...

Vil anbefale deg å kjøpe en slik lilla shampo og balsam, den skal fjerne de gule pigmentene...

Jeg blir stort sett kjempe fornøyd med min farve! Men jeg må bruke denne shampo og balsamen for at det skal forbli pent blondt å ikke gult...

Du får komme med et forslag til at de bleiker stripene som vanlig, men så bruker min frisør å legge over en slik askeblond maske, slikt at det blir mindre gult!! Og det blir kjempe fint!!:) fin blond farve!! en kald farve da...

Hadde håret blitt gult hadde jeg nektet og betale...........( ihvertfall full pris )

Du kan jo prøve sånn "sølv" shampo og balsam , helt mørk lilla i fargen. De trekker ut det gule fra håret. Fungerer ekstra bra i tørt hår om håret er veldig gult.

dessverre kan du ikke laste frisøren får det, men derimot skulle hun gitt deg beskjed!!

jeg sier igjen som jeg har sagt her mange ganger før når det kommer til hårfarge, permanent osv... Aldri stol på håret ditt når du er gravid, det kan være mye som reagerer helt anderledes enn det ville gjort når du ikke er gravid...

Mulig du har fått med deg at du kan bli ujevnt brun når du soler deg fks? kan ikke skylde på sola får det!

synd men sant... Men at du ikke har fått info, der heller blitt fra rådet og bleke håret når du er gravid, ja det kan du klage på!!

Annonse

Jeg sa til frisøren på starten at jeg var redd for at det skulle bli gult, så om hun ikke var sikker så måtte vi la være blekinga. Men hun sa det var ikke noe problem.. får prøve med lilla shampo, kan jo hende jeg venner meg til det etterhvert..:( takk for svar!

Føler med deg! her om dagen skulle jeg klippe meg til skuldrene, en fancy ny frisyre, men det jeg fikk var en oppklipt bob :( satt der med hestehalen i hånden og gråt! Nå sitter jeg her og ligner en old beatles :(

vist du har gitt henne den beskjeden hadde jeg gått tilbake og klagd!

men kjøp i det minste en frisør Shampoo med lille pigmenter.. jeg anbefaler ikke define fra matbutikken, hehehe

Du har som kunde rett til å klage på fargen om du ikke er fornøyd, gravid eller ikke gravid. Jeg har gjort det flere ganger og frisøren har alltid gjort det om gratis..

Lykke til.

Huff, ja sånt er kjedelig..

Men lille shampo hjelper kjempemasse.. Var helt gul-orange selv etter frisørbesøk, men etter noen vasker med slik shampo, ble håret helt lyst og fint..

Sørg for at du får tak i skikkelig konsentrert lilla shampo.. KMS sin er ikke noe bra, men anbefaler den Joico sin. Den er kjempegod:) Koster ca 170 kroner tror jeg...La shampoen sitte i litt før du skyller den ut...

Lykke til:)

jeg får også fort litt gulaktig farge på håret.. be frisøren din bruke hårfarge først og så ta i litt bleiking de siste minuttene, så slipper du gultonen. gå tilbake og klag!!!! ikke godta at de TAR penger i fra deg for et "produkt " som ikke er godt!!( jeg har faktisk klaget i henhold til kjøpslov selv, og fått både pengene tilbake eller ny time..)

Annonse

Off.. Er tydligvis ikke mange frisører som kan dette med bleiking av hår. Jeg og venninen min var og farget håret vårt for et par uker siden. Hun skulle farge etterveksten sin i samme blond farge som hun hadde i resten av håret. Hun går nå på Oslo Frisør skole, som er en ganske bra frisør skole, så hun følgte godt med på hva frisøren gjorde.

Frisøren hennes ville da bruke 12%. ikke spørr hva det er, men venninen min sa at det bruker man som regel kun til å farge håret til afrikanere og folk med sånn type hår når de vil ha det blondt og venninnen min hadde kommunefarga ettervekst, sånn kjedelig grå. venninnen min sa ifra til frisøren at det ville bli for lyst.

venninen min som ikke er ute i læra enda en gang hadde rett og endte opp med hvitgult hår i toppen, som rett og slett så jævlig ut.

Du kan klage om du vil.. de burde rette på det gratis..

Jeg for min del har aldri brukt så mye penger på striping som i den siste tiden.. har litt rødlig hår, men får en veldig fin blond farge med bare litt striping.. bare ikke nå lengere!! håret vokser som ugress og det som kommer ut er RØDT!

Og all den siste stripinga har bare forsvunnet..

Gleder meg til baby er ute og jeg kan få tilbake fargen jeg trives med..!

du skal klage ,det er ikke noe kjekt for frisøren hvis du går rundt å er misfornøyd.ikke bruk penger på lilla shampo .da det tar frisøren 10 min å fikse opp idet gule.hvis det ikke er så veldig gult be om å få en shampo gratis hilsen frisør

cezi88

det stemmer det hun sier, og jeg er helt enig i at det er mye dårlige frisører rundt om kring!

Selv har jeg min utdannelse fra Norsk frisør skole.

Etter at jeg tok den utdannelsen har jeg holdt meg til en frisør som jeg stoler på! jeg tør seriøst ikke ta sjansen, får jeg har sett så mye rart...

til HI

hør på Anette, gi frisøren en ny sjanse til og rette det opp, har du ført betalt får det, kan du like godt utnytte deg av det, og gå og få jobben gjort på nytt!

Jeg var ikke der, så jeg kan ikke si hva som har skjedd, men det er uansett for dårlig vist hun ikke har fra rådet deg det!!

Jeg kan heller ikke ut ifra det du skriver, se håret ditt, hvor ille det ble, eller hvordan det var.. Var ei som nevnte at frisøren hennes brukte litt ask farge etterpå, får og dempe det gule, ja noen ganger går det kjempe fint, men det kommer helt an på startpunktet... Og igjen, du er Gravid... det kan bli grønt!!

sørg får at frisøren gir dere god informasjon om deres hår, og evt behandling, før dere begynner!

men jeg syntes du skal gå tilbake, er ikke bra verken får deg el frisøren at du er missfornøyd! Og jeg er veldig sikker på at hun vil rette opp igjen sine feil, vist du gir henne en sjanse!!

lykke til!

fort deg og klag. litt rart det der, at hvis vi kjøper ett produkt som er defekt klager man og får det reparert/fikset. men ikke søren om jeg tørr å klage til frisøren. tåpelig. har blitt mye flinkere til det nå da, så har fått ny klipp og ny farge når resulatet har vært dårlig.

ellers så bleker jeg også håret og bruker L'oreal sin lilla shampoo med meget bra resultat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...