Gå til innhold

MA uke 12 med etterfølgende Medisinsk abort. Hvor fort ble dere gravide igjen?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

• 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Hei.Trist at du mistet. Jeg hadde MA 25 jan i uke 10. Fosteret hadde stoppet i uke 8. Hadde utskrapning. Var så heldig at jeg kom rett inn i normale syklusser etterpå. Er nå 5 uker på vei. Det tok altså nesten nøyaktig 4 mnd før jeg ble gravid igjen. Lykke til.

Det var trist at du mistet:-( Livet er bare for kjipt enkelte ganger..

Hadde en MA som ble oppdaget i uke 19 i fjor. Fosteret hadde vært dødt siden et sted rundt uke 14. Ble satt i gang med medisinsk abort dagen etter det ble oppdaget. Fikk mensen igjen etter 6 uker og et par mnd etter der igjen var jeg tilbake i min 28 dagers syklus. Ble gravid ca 7 mnd etter MA ble oppdaget, men vi hadde prøvd i nesten et halvt år (fikk ikke begynne å prøve igjen før etter første mens). Nå er jeg snart 15 uker på vei:-)

• 2 uker senere...

Hadde SA i januar (uke 11). Ca 6 uker etter kom mensturasjonen, og etter det ble det bare tullball... 3 uker med blødninger, og så en uke "av". Gikk til gyn som mente jeg ikke hadde EL pga hormonforstyrrelser etter SA'en. Så på UL at EL var på gang - fikk pos. EL-test dagen etter, men altså helt ute å kjøre i forhold til "syklus".

Gyn ga meg Pergotime for å fikse blødningene. Hadde små blødninger ett par dager etter pos. EL-test, antok det var mensen igjen, og startet på Pergo.

Testet supergravid på søndag, mest sannsynlig gravid før Pergokuren:-)

Altså: SA i januar, gravid i mai, ca. 5 mnd etter:-)

Annonse

Jeg hadde en MA 28 februar. 16 uker på vei. Nå er jeg gravid igjen og er 9 uker på vei. ;) Ble gravid igjen etter knappe to mnd... ;)))))

Det var veldig tungt med en gang etter MA. Trodde ikke jeg skulle komme over det. Men tiden leger alle sår!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...