Lillelovely Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Pga oppkalling og at jeg syns det er et fint navn som trenger en liten renessanse, så skal jeg gi sønnen navnet Per. Men da som et dobbeltnavn! Jeg lurer på om dere har forslag til fine dobbeltnavn som starter med Per, og som ikke er for langt? Gjerne litt uvanlig, ikke Per Christian eller Per Inge fex. Noe litt mer moderne enn det! Har fått foreslått Per Jacob, og Per Isak...
Vipsenmamma Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Per Anders Per Morten Per Martin Per Stian Per Ludvig Per Johan Per Joakim Per Alfred Per Harald Per Henning Per Hjalmar Per Arthur
Vannmann35 Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Per Jacob og Per Isak synes jeg ble litt kræsj... Synes også du ødelegger det originale navnevalget ved å velge et poppisnavn ved siden av - da er jo hele poenget borte - synes jeg! Hva med: Per Anton Per Aksel Per Eskil Per Odin Per Olle Per Torkil Per Otto Per Gustav Per Fredrik Ellers kjenner jeg selv folk som heter: Per Didrik Per Tormod Per Eirik Per Jakob... Per Kristian.... Per Arne Per Stian
Tyra85 Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Jeg kjenner en Per Håkon. det er jo fint. Blir fort litt Pråkon, men det blir fort det med de fleste dobbelt navn med Per først. Regner med at det er meningen at begge skal brukes? Hva syns du ellers om Per Eirik Per Niklas Per Jonas Per Sander Per Elias Ellers, selv om de begge er mye brukte navn syns jeg kanskje at Per Christian er det peneste dobbeltnavnet med Per først.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 Per Oskar Per Viktor Per William Per Kristoffer Per Tobias Per Matias Per Angel - norsk uttale, ikke engelsk som blir engel Per Ove
Troillpia Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 Her er noen forslag, neppe de mest moderne men dog... Per Morten Per Joakim Per Martin Per Magne Per Kjetil Per Viggo Per Steinar Per Bjørnar Per Jostein Per Harald Per Olav :-)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #7 Skrevet 25. mars 2008 Per er et tøft navn! Kjenner noen, og vet om flere, med dobbeltnavn med Per først, alt fra små gutter til gamle menn. Per er et navn som går igjen her hvor jeg bor, folk er svært glad i oppkalling her! ;-) De heter: Per Johannes Per Johan Per Morten Per Martin Per Henrik Per Aslak Per Isak Per Ivar Per Anders Per Andreas Per Thomas Kansje du bruke et av dem? :-)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #8 Skrevet 25. mars 2008 Jeg kjenner en som heter Per Marius og synes det er flott!
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #9 Skrevet 25. mars 2008 Per August Per Iver Per Elling Per Gustav Per Onar Per Askild
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå