Gå til innhold

Teutonia Mistral - salg Babyland Sverige

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bestiller vogn derifra når jeg får lønn. Bestiller vogn i mitt navn men til en svenske jeg kjenner. -hun tar den med når hun kommer på besøk neste gang....

Alternativt kan du vist bestille til en svensk postkontor som har utvidet tjenester. Se http://forbrukerportalen.no/Artikler/forbrukerrapporten/2004/1095878485.92

Annonse

har ikke lagt den ut ennå.. den er i blå og grå, litt vanskelig å forklare fargen, men mest blå.. hehe:) pent brukt, ikke merker eller flekker på den:) har vært nøye med å vaske!

Den har egentlig stått i boden i over ett år.. hehe

ikke somlet meg til å selge den.. men har regntrekk, stormtrekk, softbag og stelleveske!

send meg en pm, så kan jeg event sende deg bilder!

Hei er det noen som skal til sverige å kjøpe denne vogen som kunne tenke seg å ta med en til meg også?? Jeg betaler selvfølgelig for det. Den er så vanvittig mye dyrere her i rogaland. jeg kan isåfall nåes på tlf: 41177064

Annonse

Hei igjen,

Jeg bor i Sverige , Stockholm,og får hjemsent annonser og reklame med posten. Dette tilbud kom i postkassa, men jeg såg ingenting om det på hjemmesiden deres. Jeg ville dere skulle vite dette, er jo en kjempegod pris, og tenkte dere kunde maile dem og spörre hvis de sender til Norge...De sender vogna for 75 kr innom Sverige...

Hei

Jeg har mailet dem, de sender ikke til norge. De sender kun i sverige. Jeg lurer på om du evt. har mulighet til å kjøpe vognen for meg å sende den til norge?

Jeg betaler selvfølgelig. Vet ikke hvor mye det blir.

jeg kan isåfall kontaktes på sms elelr mobil: 41177064

hei,

har akkurat vaert i butikken. De har fremdeles "ganske mange" vogner igjen. Jeg såg flere av dem og jeg må si de er fine...men det får holde med den Teutonia fra 2004 som jeg har...

Jeg vil gjerne hjelpe dere som vil kjöpe vognen. dessvaerre planerer jeg ikke noen tur til Norge. Jeg skal sjekke to ting:

1, hva det koster å sende vognen fra Sverige til Norge.

2. Hvis jeg bestiller vogn, hvordan man betaler.

Jeg må komme tilbake til dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...