Andie82*tobarnsmor* Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 hvorfor har jeg det da? er det legen min som ikke er helt på nett, eller er det meg? Har nemlig skikkelig vondt til tider, myyyye verre enn før jeg fødte.....
solstråle med maibarn Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 det har jeg aldri hørt før... jeg har mens smerter i hvertfall. like mye nå som før jeg fikk barn...
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Det tror jeg ikke noe på! For jeg har og myyyyyye vondt når jeg har mensen enda..Så det stemmer nok ikke
sarahrara Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Det stemmer iallefall ikke på meg - hadde menssmerter begge gangene etter at jeg hadde født (når mensen kom) Jeg har lært at man ikke skal høre på alt en lege sier - de sier nemlig mye rart noen ganger
Ung kvinne Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 Det er ikke sant at man ikke "skal ha" mens smerter, (er legen din en mann? mannlige leger finner p åså mye de tror de VET om mensen, f.eks. har en sagt at det ikke gjør vondt i det hele tatt (!!!!))MEN jeg tror dette er helt individuelt fra kvinne til kvinne. Jeg har fått mye mindre mens smerter etter at jeg fødte - og samme fikk min mor. Før fødslene kjentes det ut som jeg hadde rier hver gang jeg hadde mensen, var helt satt ut av og måtte puste meg gjennom. Riene i fødselen kjentes akkurat ut som mensen, og etter fødselen kjenner jeg ingenting til dette - men merker fremdeles at jeg har littegrann mens smerter innimellom (men ikke av samme kraft).
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 Fakta er vel at menssmerter kan forandre seg etter at en har fått barn, noen får mindre smerter, noen mer, og noen kjenner ingen forandring. Alt er like normalt... Selv om legen din har en kone som ble bedre er det ikke sikkert du blir det ;-)
*Rutletutt* Skrevet 25. mars 2008 #7 Skrevet 25. mars 2008 Høres rart ut at han sa det...alle jeg kjenner som har fått barn har fått mye verre mensesmerter etterpå...inkludert meg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå