Gå til innhold

Hei Alle dere Støttere!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hvor mange av dere som er her fortsatt.Siden jeg dere ikke har nick mange av dere(som jeg selvfølgelig forstår og respekterer,iogmed at jeg er en av dere)Får jeg ikke sagt noe mer personlig takk enn her!

Jeg ble frarådet abort i september.Min grunn var samlivssituasjonen.Og fikk time til abort siste uken i september.Før jeg dro leste jeg et svar på innlegget mitt som fikk meg til å føle noe inni meg jeg ikke har følt før i tanke på graviditeten:)

Dette påvirket meg til å avbestille timen og legge meg.Når jeg våknet var jeg helt lettet og ringte sambo på jobb og fortalte hva jeg følte og om avbestillingen.Han ville gjerne beholde men jeg var i tvil i forhold til mine følelser for han..

I dag sitter jeg her med et smil om munnen :) Har termin 17 april og den lille spiren har blitt til en liten jente som vokser og trives!

Ville bare tanke for all støtte dere gav! Når ting står på er det ikke lett å se lengere enn rett frem,så takk for hjelp til selv hjelp.I dag har vi en plan sånn at vi tar oss tid til hverandre og gjør ting sammen.sambo har fått ny turnus og det har gjort mye for oss.

selv om man ikke tror ting kan forandre seg kan de tydligvis det!

Mener ikke å påvirke andre til å ikke ta sitt eget valg,ville bare takke dere som var der for meg!

Mvh Lykkelig til slutt

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott det går fint med deg!! :-)

Gratulerer så mye med graviditeten :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...