Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Noen som vet om jeg MÅ til legen og få utskraping etter sa? hadde en sa i uke 6+6, men det kom mye, ferskt blod med klumper (mange små og en stor)... Må jeg til kontroll for utskraping, eller er det ikke nødvendig? legen som sa det var en sa, men jeg ble så forfjamset at jeg ikke fikk spurt om noe...
Tonjepuus89 Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 da jeg hadde sa fikk jeg komme med en gang til utskrapning, men det var for å stoppe blødningen. kan hende du må til en sjekk for å være sikker på at alt er kommet ut pga infeksjonsfarer og sånn. hvis ikke alt er ute må du nok til utskrapning.
Frøken Svingtrapp Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Du må på ultralyd for å se om alt har forlatt kroppen din. Dersom det er rester der, må du ha en utskraping. Dersom du blir gående med rester, øker det muligheten for infeksjon og sa neste gang du er gravid sa legen min. Dette er fordi hinnene der inne trenger å bli hele og fine slik at de kan la et nytt barn feste seg. Siden du ikke ble referert til ultralyd, kan det jo være at legen mener at du har blitt kvitt alt. Skjønt jeg forstår ikke hvordan han kan vite det uten ultralyd. Kansje du kan ringe han for å spørre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå