Gå til innhold

Hodet har festet seg

Anbefalte innlegg

Er i uke 32+4 og hodet har festet seg, sa jordmor på kontrollen i dag.

Skjønner nå hvorfor ungen har kava så sinnsykt i natt, den kommer jo ingen vei. Det er et par føtter som driver og jogger rundt på venstre side av magen.

Guri malla så slitsomt! Jeg blir helt sjøsjuk av all baksingen, for ikke å snakke om hvor syke drømmer man får. Drømte jeg hadde spist en hel kylling som fortsatte å flakse i magen ...

Også ble jeg tatt blodprøve på i dag fordi jeg har fått kløene utslett i ansiktet.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137235462-hodet-har-festet-seg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

så kjekt da. er jo kjempe tidlig å ha festet seg 8 uker før terminen..får håpe babyen holder seg i magen en stund til da....

jeg skal til kontroll på tirsdag. håper han ligger med hodet ned da.. jeg er i uke 36 nå..så han kan få lov å komme i nærmeste fremtid nå..;)

Hei :) jeg er like langt på vei som deg og jeg var hos jordmor idag, og hun sa at hodet nå lå godt nedi bekkenet. Har vært sånn en god stund nå, for når h*n hikker, så merker jeg at det er samme plass nedi bekkenet hver gang. Men vet ikke om det var helt festet da. Men ihvertfall sa jordmor at man ikke føder tidligere selv om bekkenet fester seg tidlig.

Annonse

Her festet hodet seg for tre uker siden.Er uke 35+0 imårra...

Trur ikke man skal ta det for gitt at du får tidlig fødsel selv om hodet har festet seg alt...Har hørt at hodet faktisk kan løsne og feste seg et par ganger før fødsel,ikke vanlig,men er noen her inne som har opplevd det...

• 3 uker senere...

Nja. Var nok bare delvis festet, for uka etter var den oppe og "svømte" igjen. Trodde magen skulle revne ...

Heldigvis har den lagt seg riktig vei igjen nå og i dag har jeg et skikkelig nedtrykk mot bekkenet så jeg klarer bare å gå veldig korte skritt. (hihi)

uke 35+4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...