Gå til innhold

Hodepine . . . .:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelpe meg for en "hodepine-natt+dag" jeg har hatt, er på dag 18 med spray. Ikke for å klage, men må bare få ut litt frustrasjon her :)

Noen andre som har hatt samme ? Evt har dere noen supertips til meg annet enn å prøve seg på paracet ?.. Hadde dere dette i flere dager ? Ble det bedre når man starter sprøytingen ? Er borte fra jobben idag, men dette er mye viktigere:) Tar hensyn heller enn å slite meg ut på jobb, virkelig ! Mr. sambo har handlet smertestillende og masse annet, ååå han er god å ha.

phuu..godt å få ut dagens frustrasjon.... :)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ekstrem hodepine i to dager (dag 17 og 18 faktisk), men det gav seg. Hadde moderat/svak hodepine innimellom etter dette, men bare to dager med den ekstreme.

Bivirkningene forsvant helt/delvis etter at jeg begynte med sprøyter.

Paracet er helt ok å ta, men for meg hjalp det ikke. Anbefaler å kjøpe en migrenestift på apoteket som lindrer iallfall noe.

Skrevet

Takk for svar Nøtt! håper jeg slipper med to dager jeg også, super trøst på en trøtt tirsdag :) Hvor langt er du kommet forresten?

Skrevet

Jeg hadde det fra spraystart til uke 18....

Men det sies at det er verd det;-)

Ikke stort man kan gjøre.

Kan prøve med paracet men det funket ikke her.

Lykke til med forsøket!!!

Skrevet

En ting jeg har lært etter å ha begynt IVF-karusellen er at vi reagerer utrolig forskjellig på medisinene. For min del var sprayen et lite helvete etterhvert. Etter tre uker på den så ble jeg sykemeldt fordi jeg tror jeg kunne vært i stand til å drepe av de vanvittige humørsvingningene.. Sov også lite og dårlig (akkurat det sliter jeg litt med enda), selv om jeg var utrolig trøtt.

Nå er jeg på sprøytedag 7. Når skal du starte med sprøyter?

Skrevet

Humøret mitt er heldigvis bra, vi har en god porsjon med galgenhumor her hjemme, så det blir masse gøy ut av denne perioden også. Viktig det! Jeg starter sprøyter ( dose 150) den 2.april. Skal inn på UL den 11.april ( fredag). Du ligger 15 dager foran meg hvis vi har samme antall dager. Hvor stor er dosen din?

Skrevet

Jeg har også hatt mye hodepine, men det var verst på det første forsøket, litt bedre på det andre, og enda bedre nå på det tredje. Nå tar jeg også akupunktur, og da jeg gikk noen uker uten det ble hodepinen verre - så kanskje det funker. Ellers så hjalp Paracet litt, det dempet smertene, men fjernet dem ikke.

Bella74 - hjvilken klinikk går du til? Jeg skal også begynne med sprøyter 2.april.

Skrevet

Hei MK73! Jeg er på St Olavs. Enn du?

Skrevet

Jeg holder på med andre forsøket nå, og for meg har bivirkningene kommet sånn når jeg er ferdig med mensen begge gangene, sånn etter to uker spray. Sprayet tre og en halv uke sist og har sprayet fire og en halv uke nå pga påsken. Nå som sist gikk de to første ukene greit og så var det ikke så gøy lenger. Tror tredje uka har vært verst egentlig, nå etter fire og en halv uke føler jeg ta kroppen min er mer apatisk, hehe. Men er veldig trøtt og litt uggen og føler det som om jeg putter i meg gift hver gang jeg sprayer med akutt vondt i hodet. Men det går jo egentlig forbausende greit alt tatt i betraktning....

Skrevet

Det siste innlegget var rettet til Bella74.

Skrevet

Hei Bella74 :)

Jeg hadde hodeverk i 2 dager og jeg måtte absolutt ta paracet.

Slappet bare av på sofaen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...