KAS.81 har født:-) Skrevet 25. mars 2008 #1 Del Skrevet 25. mars 2008 der klarte jeg visst ikke lenger å gå. skjønner ikke hvorfor jeg skal presse meg så langt. er nå i 25 uke. har hatt vondt en god stund nå. jobber som støttepedagog i barnehage og har presset meg selv alt for langt nok en gang. mannen min har mast på meg i lange tider om å sykemelde meg men jeg har nektet. neida det går seg til vettu. var på jobb i dag og tårene presset på. vært en vond natt hvor jeg ar holdt både meg selv og mannen min våken, men på jobb dert skulle jeg sta og dum som jeg er. klarte så vidt å gå og kjente tårene konstant men prøvde å smile så godt jeg kunne. måtte til slutt gå inn på kontoret til styreren hvor jeg brast sammen i gråt. fikk time hos legen og kom hjem igjen med krykker. at jeg aldri kan lære å høre når kroppen min sier i fra at nok er nok. nå sitter jeg med dårlig samvittighet for jobben og dårlig samvittighet for datteren min for er jo henne det har gått utover når jeg har presset meg sånn på jobb og ikke hat overskudd til henne. huff ble visst ett syte inlegg dette her, men poenget mitt er at ikke press dere for langt jenter det er ingen som takker dere likevel. tenk på barnet i magen, dere selv og familien deres. jobben kan vente. er henvist videre til fysioterapi er det noen av dere med bekkenløsning som har erfaring om det går seg til eller må jeg nå regne med å gå sykemeldt resten av svangerskapet? hadde ikke bekkenplager i forige svangerskap så har ingen erfaring med det. hadde vel litt helt på slutten men da var det så tett oppunder termin at jeg ikke hadde noen dårlig samvittighet for å sykemelde meg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137235274-der-klarte-jeg-ikke-mer-bekkenl%C3%B8sningen-er-ett-faktum/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #2 Del Skrevet 25. mars 2008 Det er bra at du er sykemeldt nå da. Hvordan merker du at du har bekkenløsning? Jeg har hatt og har veldig store plager med ryggen. Jeg har ikke noe særlig vondt ellers enn ryggen men når jeg skal ta av å på meg skoene så kjenner jeg verk og vondt i underlive.. eller det vil si, frempå flaten.. viss du skjønner. Det er vondt også viss jeg står på ett ben å skal ta på meg sokker eller bukse. Kan dette være noe form får bekkenløsning? Jeg har ikke smerter der sånn ellers, og ikke når jeg går vanlig. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137235274-der-klarte-jeg-ikke-mer-bekkenl%C3%B8sningen-er-ett-faktum/#findComment-137236105 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonemor 28 år Skrevet 25. mars 2008 #3 Del Skrevet 25. mars 2008 Kjenne mæ igjen i din historie, viktig å lytte te kroppen ja! Det e fysioterpeut/manuell terapeut som kan bekrefte/avkrefte om du har bekkenløsning. Men de smertene du kjenner kan høres ut som det. Finnes jo i veldig mange forskjellige grader og varianter! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137235274-der-klarte-jeg-ikke-mer-bekkenl%C3%B8sningen-er-ett-faktum/#findComment-137236711 Del på andre sider Flere delingsvalg…
KAS.81 har født:-) Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 25. mars 2008 kjennes ut som noen stikker med kniver i ryggen og forran og smertene er nå veldig store nedover på innsiden av lårene slik at det blir vanskelig å gå. snu seg i senga er ett mareritt og vanskelig å finne en behagelig stilling å ligge i. ta av seg bukse og sko finnes ikke krefter til stående lenger må sette meg ned for så å ha det veldig vondt med å komme seg opp igjen. klarer ikke stå på ett bein. sitte på gulv eller krakker eller lignende går heller ikke. må ha god støtte i ryggen. må gå museskritt for lange skritt blir veldig smertefullt. høres ut på smertene dine som det kan være en begynnende bekkenløsning uten at jeg er noen lege for jeg klarer ikke å ta mine egne symptomer på alvor engang. men var når smertene begynte nedover beina at jeg begynte å ane fare på ferde for det er skikkelig smertefullt i tilegg til smertene i rygg og bekken forran. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137235274-der-klarte-jeg-ikke-mer-bekkenl%C3%B8sningen-er-ett-faktum/#findComment-137236914 Del på andre sider Flere delingsvalg…
KarinB Skrevet 25. mars 2008 #5 Del Skrevet 25. mars 2008 man er jo bare gravid noen få ganger i livet sitt, og jeg mener at man derfor bør ta kroppen på alvor dene "lille" perioden som det faktisk er i det lange løp. Jeg har vært delvis sykemeldt siden uke 10 grunet bekkenløsning. Tenker av og til at det blir et enebarn så vondt gjør det. MEn, jeg tror ting hadde vært så mye værre om jeg ikke hadde tatt ting på aløvor tidlig, for jeg kjenner meg mye edre nrå jeg tar det med ro. Hvile er absolutt å anbefale, når jeg begynte bare å jobbe 1 dag i uken med tilrettelegging kjente jeg meg mye bedre etter bare 1uke. har fått en fin hverdag nå faktisk! har egynt å kose meg til tider. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137235274-der-klarte-jeg-ikke-mer-bekkenl%C3%B8sningen-er-ett-faktum/#findComment-137237037 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå