Gå til innhold

aldri velg BOA eiendom på frogner eller i oslo sentrum som megler!!!!!!

Anbefalte innlegg

siden mange av oss er i en situasjon hvor vi gjerne skulle hatt større plass og gjerne vil flytte så vil jeg bare tipse om at BOA ikke i det hele tatt levde opp til det de lovet.

ikke noe ulovlig eller noe bare virket etterhvert litt useriøst og de er dårlige på oppfølging og ble myyye dyrere enn først presentert...

ingen av de er utdannede meglere heller.

bare et lite tips

Fortsetter under...

Hvordan dårlig på oppfølging?

Ga de dere ikke en meglerpris FØR kjøp/salg?

Ingen utdannede meglere? Rart for i norge må det være en statsutorisert megler fo å drive et meglerfirma....

Må nok si litt mer enn bare det du skrev her:o)

Det er kjipt da megleren ikke svarer til forventningene... Vi bytter megler i disse dager pga det samme. Tror mange meglere er blitt borskjemte i det gode markedet som har vært, så da sitter de å¨rævvpå kontoret sitt ov forventer at husene skal selge seg selv..

var vel det som skjedde i vår situasjon, jeg måtte hele tiden ringe de å minne de på at de skulle gi beskjed om ditt og datt og når jeg konfronterte de med at jeg synes de var dårlige på å følge oss opp, og at jeg følte jeg ikke fikk noen beskjeder og at jeg synes de hadde tatt seg vel bra betalt for lite arbeid så fikk jeg beskjed om at jeg måtte jo skjønne at de hadde veldig mye å gjøre om dagen... det er mye mulig de har mye å gjøre men det har ikke noe meg å gjøre, jeg skal jo fortsatt ha den oppfølgingen jeg har krav på.

også ble prisen 80.000 kr mot de forventede 65.000.

de kom på befaring hos oss og ga oss en prisvurdering og gikk igjenom prisene med oss og diverse, men siden de skulle bytte kontor skulle vi få en bra pris fordi de ville ha med seg klienter over til neste kontor.

bra for oss..

jeg sjekket ut andre meglere og bestemte meg tilslutt for boa, og de kom tilbake og vi skrev under kontraktren vi hadde gått igjenom, men dette viste seg å være standard kontrakten, så vi endte ikke opp med tilbudet vi fikk servert først.

de har jo loven på sin side for jeg burde jo lest igjenom papirene, men jeg var jo overbevist om at det var det samme som vi ble tilbudt.

så selv om det er jeg som er dum så føler jeg meg lurt

har foresten nå, 6 mnd etter solgt leilighet ikke mottatt en betalingsoversikt som jeg har spurt etter hvor jeg vil ha beskrevet nøyaktig hva vi har betalt for.

fordi de uten å spørre satte prisantydningen ned 20.000 for at det "traff flere søkere på finn.no og kunne få fler på visning"

men snikene har tatt seg 10% trigger bonus etter prisen de har fikset på, så det skal jeg kreve å få igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...