moorty Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Synes Emil er et kjempefint navn! Men samboeren vil ha dobbelnavn, så nå trenger jeg hjelp.. Alle forslag mottas med takk! Ikke bare forslag med Emil som første navn, men også om noen har forslag til navn som passer forran Emil
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 jeg kjenner en som heter Lars Emil...men da er det trykk på i'en i Emil i stedet for e'en:)Synes det er et fint navn:)
Vannmann35 Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Jeg kjenner: Sigurd Emil (lang i) Nikolai Emil (lang i) Emil-Otto Ellers synes jeg disse er fine sammen: Emil Andreas Emil Johan Oscar Emil (lang i) Peter Emil (lang i)
Cybele Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 Jeg kjenner: Thomas Emil (lang i) Markus Emil (lang i) Tim Emil (lang i) Trym Emil (lang i) Nyyydelige alle sammen!!!!!
Troillpia Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 Emil er et flott navn! :-) Her er noen forslag: Emil Nikolai Emil Johan Enil Kristoffer Emil Aleksander Emil Johannes Emil André Emil Andreas Ole Emil Lars Emil Jon Emil :-)
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #7 Skrevet 27. mars 2008 Emil Elias Anton Emil Emil Albert Tor Emil Emil Tobias Laurits Emil Emil Lorens Nils Emil Emil Tallak
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #8 Skrevet 27. mars 2008 Emil er et nydelig navn, som jeg faktisk vurderer sterkt selv :-) På min navneliste står blant annet: Emil Olai Emil Aleksander Emil Mathias Emil Andreas David Emìl Daniel Emìl Nathaniel Emìl (er jo ikke nødvendig med ` over i'en, folk forstår som regel hvordan de skal uttale navnet)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå