Gå til innhold

God biff i Trondheim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboer skal til Trondheim i helga. JEg vil gjerne vite hvor det er god biff i Trondheim..

Sånn som smelter på tunga:) m-mm ble sulten her..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Big horn!!!! nam nam ;)

Skrevet

åh ja big horn er et sikker stikk

Skrevet

Noe annet:)? Har spist engang på Bighorn, har ikke den beste biff opplevelsen derifra. Var ikke Trondheim da..

Gjest Jawhol
Skrevet

kjellerbiffen på Jonathan (ligger i kjelleren på Britania hotel)

Der griller du biffbiter selv på en varm stein som står på bordet, godt og romantisk, og heller ikke så dyrt:)

Skrevet

Jonathan (elr hvordan det skrives) har i allefall en kjempe god klebersteinsbiff

Skrevet

Vi skal bo på Britannia, så da er det jo ikke lange veien:)

Skrevet

big horn!! uten tvil:):)

æ å vil haaaaaaaaaa!!

Gjest Jawhol
Skrevet

da e det klart da:)den e veldig god og veldig kjent i trondheimsomeråde iallefall:) kos dere i trondheim:) anbefaler også tapas på Bari.

Skrevet

Ja vi skal kose oss:) Gledet meg kjempe lenge til turen.

Og Trondheim er jo kjempe fin by!! Ble forelsket i byen sist gang jeg var der.

Skrevet

vil mye heler anbefale dere jonathan enn big horn,de er en stor vits spør du meg..gubben gikk sulten derfra han..dro innom shell å kjøpte pølse til han..å da kjøpte vi det største frimerke de hadde..latterlig.altfor dyrt å.nei flopp hele greia spør du meg.var på jonathan flere ganger mye mat og god mat så dra ditt.eller frati i munkegata de å har god å rimelig mat å enn blir mett:)

Skrevet

Har vært på big horn i Lillestrøm, var ikke noe spesielt nei. Så vil gjerne smake på noe annet i Trondheim enn Big Horn sin biff.

Skrevet

Hvis dere ikke har noe imot en liten taxitur, så har Kvilhaugen Gård på Tyholt i Trondheim nydelig biff :) Namnam...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...