Gå til innhold

HJELP =/

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hei =)

jeg er nå gravid i 23 uke.. jeg har kun hat sex med kjæresten min bortsett fra EN gang som var for ca 27 uker sia? kan han andre da være faren ? =/

Etter mine beregninger skulle jeg vært ca 21 uker på vei nå, derfor jeg er så usikker, for pga mensen og ikke sexsuell aktivitet er det umulig at jeg kan være 23 uker på vei, vist det ikke går at jeg har blitt det med han andre og sæden hans ikke har festet seg før Lenge etter på. men det er vel ikke mulig ?

Er veldig forvirra for skal vel litt til for at de sier feil på ultralyd, med henhold til hvor langt man er på vei ?

å en ting til må jeg be om farskapsatest eller blir det tatt etter fødsel ?

håper på svar =)

Fortsetter under...

Hei nei det er ikke mulig. Du kan være helt trygg. Du har fått vite at du er 23 uker på vei fordi svangerskapet "starter" på siste menstruasjons første dag. I følge teorien starter det da. Dette fordi svært få vet helt nøyaktig når de ble gravide.

PS.Du har sikkert hatt mens i mellomtida (altså etter at du hadde sex med han andre) også. Tror ikke du har noe å bekymre deg over.

Du kan nok slappe helt av, sæd overlever på det absolutt lengste i en uke inni kroppen slik jeg har forstått det, så det går nok så bra så. Slapp av og nyt svangerskapet fram til ultralyd du. Og får du vite da at du har kommet veldig mye lengre enn du nå tror, får du heller begynne å bekymre deg igjen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...