NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Storesøstrene heter Nathali og Olivia Jentenavn: Lykke Hermine Felicia Ebba Filippa Emilia Leah Isabell Guttenavn: Noah Isak Peter Liam Noel Kom gjerne med flere guttenavn, sliter skikkelig der
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Syns dere har nydellige navn til barna deres, og veldig fine navn på listene til nr. 3. Jeg liker litt spesielle navn som ikke alle har I forhold til navnene de andre barna deres har rangerer jeg slik: Jentenavn: Lykke Felicia Hermine Ebba Fillippa De andre 3 navnene blir litt for vanlige syns jeg i forhold til Nathali og Olivia. Guttenavn: Liam Peter Noel Noah og Isak syns jeg også blir litt for 'vanlig' Lykke til med navnevalget! :-)
~Buffalo~ Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 Rangerer sånn: Jentenavn: Ebba Hermine Emilia Lykke Leah Gut tenavn: Peter Isak Noah
Vannmann35 Skrevet 25. mars 2008 #7 Skrevet 25. mars 2008 Filippa eller Peter - uten tvil :-) To stilige navn som passer med søskenes!
prebs Skrevet 25. mars 2008 #8 Skrevet 25. mars 2008 Jeg liker av jentenavnene: 1.Ebba 2.Hermine 3.Emilia 4.Lykke 5.Leah De andre er jeg ikke glad i. Av guttenavnene liker jeg egentlig bare Peter, men Noah går også an.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #9 Skrevet 25. mars 2008 1. Leah 2. Isabell 3. Emilia 1. Isak 2. Noah 3. Liam Mange fine navn, men liker ikke Lykke, Hermine, Filippa, Peter og Noel. Andre forslag til guttenavn: Benjamin Oliver Emil Oskar Filip Jakob Kasper Viktor William Matheo Lukas
Tyra85 Skrevet 25. mars 2008 #10 Skrevet 25. mars 2008 Vi har litt lik smak. jeg liker også lfine og litt spesielle navn. av jente navnene liker jeg disse best. Hermine Felicia Filippa andre i samme bane som kanskje er mindre brukt (hvis det har noe å si) Noelia, Leona, Alba av guttenavnene likte jeg best: Noel et annet litt i samme bane som også er ganske skjeldent er Adriel. syns det er så fint. veldig spesielt helt uten at det høres rart ut
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 25. mars 2008 Mange fine guttenavn(over her) og noen ekstra jentenavn Tyra85. Likte de alle tre, samboer ville kalle Olivia for Noelia, men jeg syntes ikke det passet...nå synes jeg kanskje de klinger litt for likt. Men Leona og Alba må absolutt inn på listen. Adriel er nok et navn som må "tygges" litt på, ble litt likt Ariel for meg, men skal ha det i bakhodet. Lurer på Oliver også, som guttenavn, men blir det kanskje litt for likt Olivia?
Lillelovely Skrevet 25. mars 2008 #12 Skrevet 25. mars 2008 Dette er min rangering! Mitt tips er å lese om hva de forskjellige navn betyr, og at du kanskje da får et litt annet forhold til de. Feks syntes jeg at Jorunn var et fintnavn, men ikke lenger da jeg leste at det betyr villsvin... Jeg syns Felicia var fint, spesielt sammen med de to andre døtrene dines navn. Nathali, Olivia og Felicia. Jentenavn: Felicia Filippa Emilia Lykke Leah Isabell Ebba Hermine Guttenavn: Isak Noah Peter Liam Noel
Troillpia Skrevet 25. mars 2008 #13 Skrevet 25. mars 2008 Disse tre likte jeg veldig godt: Leah Isabell Emilia Dette syns jeg var sånn passe: Hermine Disse liker jeg ikke: Felicia Ebba Lykke Filippa Disse liker jeg veldig godt: Isak Noah Disse liker jeg ikke: Peter Liam Noel Forslag til andre guttenavn: Sigurd August Oskar William :-)
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #14 Skrevet 25. mars 2008 Nathali, Olivia og Filippa! Knalltøffe navn. Ville valgt Filippa. Isabell er belastet, Leah er veldig populært, Lykke er et substantiv.. Av guttene liker jeg Isak og Liam. Noel betyr jo jul på fransk.
nussie Skrevet 25. mars 2008 #15 Skrevet 25. mars 2008 Hermine er nydelig!! Isak er flott:) ikke så begeistret for de andre. Lykke til:)
peggy08 Skrevet 25. mars 2008 #16 Skrevet 25. mars 2008 1. Nathali, Olivia og Lykke 2. Nathali, Olivia og Filippa 3. Nathali, Olivia og Hermine + et par forslag fra meg :-) Nathali, Olivia og Erle Nathali, Olivia og Tiril Synes Peter er et fint navn, her kommer noen forslag på guttenavn jeg liker. 1. Nathali, Olivia og Oskar 2. Nathali, Olivia og August
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #17 Skrevet 25. mars 2008 Emilia eller Isabell, og Liam eller Peter! De syns jeg "klinger" fint med søstrenes navn.
(Oktober) Skrevet 26. mars 2008 #19 Skrevet 26. mars 2008 Nathali, Olivia og Hermine Emilia Isabell Liam Isak Noah
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå