$ilje Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Gutten min er straks 4 mndr,hvor lenge kan han da sitte i denne av gangen?Jeg har lyst til å ta han med på skogstur nå som det begynner å bli varmere i været,men da blir han jo sittende en stund..noen som vet?
Yrha Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Han kan sitte så lenge du vil, fordi han sitter ergonomisk riktig (så lenge du knyter stramt og riktig). Kos dere på tur!
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Så lenge du vil og han er fornøyd. De sitter ergonomisk korrekt i mei-tai og derfor kan de sitte sånn så lenge de ikke viser teng til ubehag. Er bare til å gå en skogstur, vi bruker den også til det med mini på 9 mnd og har gjort det lenge :-)
$ilje Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. mars 2008 Flott:)Men hvilken meitai er det dere har?Ser det er flere typer på lotusbarn.
$ilje Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. mars 2008 Ok!Det tror jeg ikke jeg skal prøve meg på akkurat:)
Papegøyeblomst Skrevet 25. mars 2008 #7 Skrevet 25. mars 2008 Babyhawk er en bra mei tai - kjøper du direkte fra www.babyhawk.com, blir det mye billigere enn å kjøpe fra lotusbarn, og det er eksakt samme selen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå