Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Jenta mi på 11 mnd har nekter å spise om dagen. Hun virker lei av grøten jeg gir henne. Har prøvd å gi brød med mange forskjellige pålegg, men det spytter hun bare ut. Begynner å bli ganske fortvilet! Har noen forslag til hva jeg kan gi henne til frokost, lunsj og mellommåltid? Hvor mange måltider bør de ha på en dag, hva spiser deres?
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Hva med å gi brødskive med litt banan på eller kornblanding med litt yoghurt. Min gutt på 11 mnd får grøt morgen og kveld, skiver til lunsj+frukt og middag og mme morgen før frokost, etter lunsj og etter kveldsgrøt.
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Har samme problem med gutt 9,5 mnd, kresen og grøtlei. Han er ikke tyngre enn min eldste sønn var når han var 5 mnd - så jeg syns det er deprimerende! Det går i mye melk (ca 9 dl per dag), pluss det jeg får i han av: fruktpure yoghurt av og til knadde poteter med mye saus av og til ris med saus av og til kjøpe-potetmos Mitt barn sutter litt på bakevarer/brød/kjeks, men blir det store biter brekker han seg og spyr gjerne opp melka han har fått tidligere også. Er derfor tilbakeholden med alt som har biter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå