Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Det fikk han nemlig ikke lov til hos oss ;-(
mamma til tre prinsesser Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 han fikk bli med meg inn hos Hausken, trodde det var vanlig jeg. skal ha nytt uttak på Haugesund sykehus i mai, så der vet jeg ikke enda hvordan det er, men har tatt det som en selvfølge at han skal bli med inn. han fikk være med inn da jeg nettopp fjernet en polypp fra livmoren.hvor hadde du uttaket da?
christinajentå "høygravid" Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 på haugesund sykehus får partneren bli med på egguttak. Han får bli med på alt der... hvertfall av det jeg har vært gjennom. vi er jo 2 om dette. Hvordan var det å fjerne polypp? vondt operasjon?
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 Får det på Riksen også. Hadde ikke godtatt noe annet jeg...
aagder Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 Javisst! Samboeren var god å ha som støtte under uttaket vårt i Porsgrunn.
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #7 Skrevet 25. mars 2008 HI, hvilken klinikk hører du til hvor det ikke er lov å ha med mannen? Hører også til i Porsgrunn, og der er det selvsagt lov...
Nøtt Skrevet 25. mars 2008 #8 Skrevet 25. mars 2008 Ikke lov? Hvem bestemmer sånt tull? Høres helt sykt ut, spør du meg. Dette er da like mye mannens prosjekt som mitt, og om noen hadde nektet mannen min å bli med på uttaket så hadde jeg klikka i vinkel!
Ludviginne - mamma!! Skrevet 25. mars 2008 #9 Skrevet 25. mars 2008 På St. Olavs får de bli med. Var godt å ha han der.
mamma til tre prinsesser Skrevet 25. mars 2008 #10 Skrevet 25. mars 2008 det skulle ikke gjøre vondt, som lette menssmerter fikk jeg beskjed om, så de brukte ikke bedøvelse. fyller livmoren med vann, og brenner polyppen ut. i begynnelsen følte jeg bare presset av vannet og det gikk helt fint, men etterhvert ble det veldig ubehagelig og jeg var nære ved å besvime. holdt ut til det var over, men da begynte det å gjøre vondt. fikk legge meg i en seng på hvilerommet og fikk smertestillende så det kom seg da de begynte å virke, men en stund der gjorde det veldig vondt. tror ikke det er vanlig å reagere som jeg gjorde for legen og sykepleieren ble veldig overrasket.
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 25. mars 2008 Vi holder til i England..Syntes det var merkelig jeg og, og litt skremmende aa gaa inn alene (spes naar det gjorde vannvittig vondt). Han fikk bli med paa innsett da..Men ikke uttaket..
Søskenhåp adopterer Skrevet 25. mars 2008 #12 Skrevet 25. mars 2008 Er kanskje litt rar jeg da men... Ville ikke ha med mannen inn jeg noen av gangene. Synes ikke noe om at han skal se meg i alle mulige situasjoner, sånn som med beina rett opp i en gyn. stol. Så han har venta utafor alle gangene han. Ja han var med på fødselen av vår første da ;-) men fikk streng beskjed om å holde seg oppe i hodehøyde med meg.
74skytte Skrevet 25. mars 2008 #13 Skrevet 25. mars 2008 Mannen min fikk være med på uttak på Riksen. Men jeg var til utskraping forrige uke, og da måtte mannen min snu på venterommet. Jeg trodde jeg skulle få ha han sammen med meg til jeg skulle trilles inn på operasjonsrommet, men neida. Ha fikk komme et par timer etter at jeg hade våknet fra narkosen. Også på Riksen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå