Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Har selv ikke lekegrind, men tok i bruk sprinkelseng (har to) som lekegrind her om dagen og det var utrolig godt. Endelig kan jeg gå på do uten at en som klatrer opp på meg hele tiden....
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Vi har en på kjøkkenet til mini (9 mnd), var greit å ligge ham der når jeg laget mat og vi spiste før, men nå brukes den veldig lite. Greit etter han har spist skive og vi må han unna veien litt for å koste og vaske av litt under stolen etter ham uten at han skal krabbe borti alle smulene og grise mer til, hehe...
Mammaen til 2007jenta Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 jeg har lekegrind, foreløbig er hun så liten at hun ikke kommer noen vei enda, men hu ligger oppi den med babygymen sin slik at hun får vende seg til den:)
Andie82*tobarnsmor* Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 vi fikk lekegrind sa mini var 3 uker gammel, og bruker den hver dag. Da han var nyfødt sov han i den på dagen, og nå leker han og koser seg maaasse oppi der. Han er 7 mnd nå......
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 Min lillegutt på 5 uker ligger i lekegrind om dagen med babygymen oppi. Ikke så kaldt som på gulvet for han heller.... Han sover der på dagtid også...
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 Vi har tatt i bruk lekegrinda nå som han ruller begge veier, og åler seg bakover. Veldig greit å vite hvor han er hvir jeg må på do, ta en rask dusj eller hente klesvask. Brukte den ikke før han kunne rulle, da vi ville at han skulle kunne det først. er litt mindre plass i lekegrinda enn på gulvet =)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #7 Skrevet 25. mars 2008 Som avlastning er det supert, kjøpte det ikke før han var 7 mnd og finner den uunnværlig. Kan sette på oppvaskemaskin, gå på do, gå ut med bosset samtidig som jeg vet han har det trygt. Selvsagt skal man ikke parkere dem der i timesvis for den motoriske utviklingen er jo best på gulvet men som avlastning er det supert. I tillegg synes jeg det er et bonus at han finner mer roen i grinden, der leser han bok, bygger med klosser og leker med rolig med leker mens han på gulvet farter rundt etter baller, reiser seg, kryper osv. Har sikkert ikke vondt av å leke litt rolig han også ,-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå