Jojo x3 Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Babyen min på 8mnd har vært forkjølet i halvannen uke nå. Om natten hoster hun så mye at hun brekker seg /kaster opp. Hun har ikke feber. Før dette var det bare noen uker siden sist hun var syk på samme måte men da hadde hun feber. Har ikke ringt lege siden hun ikke har hatt feber. Mne nå lurer jeg på om jeg burde, hun er liten og tynn fra før av og matlysten blir ikke bedre av at hun er forkjølet. Hadde du ringt lege for å få time?
gullet84 Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Jeg hadde ringt legen med en gang, når man hoster så mye at man kaster opp så er det noe som ikke er som det skal...
Jojo x3 Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. mars 2008 Ringte legen nå og fikk time på torsdag! Ikke kjekt når de er små og syke. Men blir litt i stuss når hun ikke har feber. Får iallefall sjekket det nå da.
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 Sønnen min har vært akkurat lik.. Han har ikke feber, men hoster så han bryter seg/kaster opp, så ringte legen nå i stad, og skal dit etterpå.. Tenkte akkurat det samme som deg siden han ikke har feber, men det er greit å få det sjekket iallefall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå