Gå til innhold

Får ikke fred.....:(

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Søndag 16. mars; 12+2 uker på vei. Etter å ha hatt brunlig utflod i et døgn oppsøkte jeg lege. Hun henviste til gyn på sykehuset. UL viste ingen tegn til liv; ingen hjerte som slo. Størrelsen på fosteret var 6.5 cm. Gyn sa fosteret hadde sluttet å vokse og utvikle seg i uke 9..... Men det kan da ikke ha vært svangerskapets uke 9.... Da ville fosteret vært mindre.....?? Det må ha vært fosterets uke 9..... Og da vil i så fall fosteret ha dødd i uke 11??? Fostere vokser jo individuelt.... Jeg er så redd for at fosteret skal ha vært i live likevel...... Jeg leste ett eller annet sted her inn at man ikke alltid ser hjertet slå på UL og at man da gjerne må vente en ukes tid for å ta ny..... Jeg fikk utskrapning samme dag, så nurket er borte uansett... men jeg får ikke fred fra grublingen og tankene..... :(

Fortsetter under...

Tok de utveldig Ul eller innvendig?

har hørt at det går ann å ta innvendig ul..

Tror nok speialistene, vet hva de gjør.

Men hvis du ikke får ro i sinnet.. ta kontakt med de som tok ul.. eller kansje legen din.. kanskje han eller hun. kan gi deg noen betryggende ord. eller i vertfall gi deg litt mer info.

Er ikke alltid like greit når alle spørsmålene er der, men svarene er få.

Håper du vil få det bedre, kansje om ikke så lenge til så vil det feste seg en ny liten spire.

Som vil suge se fast, som en blodigle. og nekte å gi opp..

Takk for svar!!

De tok innvendig.... Jeg så også fosteret tydelig, og jeg så også at det ikke var noe bankende hjerte, eller noen annen form for aktivietet der....

Jeg må jo velge å tro at de kan sakene sine..... Bare så ekkelt å tenke på.....

Setter nok i gang forsøk på nytt ganske snart!! Gyn anbefalte å vente til etter jeg hadde hatt en mens.

Hei

Jeg fikk og en MA i uke 12+3. Fosteret var lite og hadde sluttet å vokse i uke 9. Hjertet slo ikke, så det selv på skjermen. Det kom også inn en spesialist for også å konstantere at hjertet ikke slo.

Det var bare så utrolig trist. Var nesten helt sikker på at abortfaren var over når man var kommet så langt. Skulle ønske jeg oppdaget det før.

Lykke til videre. Kanskje har vi barn i magen om ikke alt for lenge.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...