Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi testet i går, litt før tiden,men klarte ikke å vente og 30 sekunder senere var vi gravide. Herregud for en syk følelse nesten litt surrialistisk, og så utrolig heldig vi er at det gikk på første forsøk. Da skal vi bare krysse fingrene for at det ikke skjer noe de neste måndene. Vi er i ekstase:) :) Håper alle dere andre er like heldig som oss. Lykke til!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, så gøy, gatulerer så mye!!

Lykke til!

Skrevet

Gratulerer så mye!! Kjenner igjen gledesrusen fra den gangen vi satt der med positiv test,yess!! (I dag er den herlige snuppa vår 6mnd ;-) ,og alt er topp!) Lykke til med svangerskapet deres!!

Skrevet

Alltid fantastisk med gode nyheter. Føler liksom det øker sjansen for oss andre også at flere "kommer i mål" ( ikke helt i mål enda da kanskje - men godt på vei..).

Nå får dere en strålende vår kan jeg tenke meg :)

Gratulerer !!!!!!

Skrevet

Hipp hurra og gratulerer! :o)

Vi hadde omtrent den samme opplevelsen, og nå er vi snart ferdige med 1. trimester!

Skrevet

Gratulerer så mye, kjempekjekt at det klaffet på første forsøk! Jeg lover å komme etter om litt, er snart klar for forsøk nr 8 hos Stork :-)

Skrevet

OY OY OY!!!

så utrolig herlig!!!! GRATULERER!! ønsker dere lykke til :) :)

Skrevet

GRATULERER så masse! Vi testet positivt dagen før dere! Enig at det var helt surrealistisk!!! Nå gleder vi oss stort til å bli mødre!

Skrevet

Gratulerer, både til m&m og klar for barn!

Det utrolige er at den ekstreme lykkefølelsen av å teste positivt faktisk kan overgås; første UL, første hjertelyd, første spark! Dere har noen fantastiske måneder og øyeblikk i vente, lykke til!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...