Gå til innhold

Ang. paracet ved tannfrembrudd.. Hva nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev et innlegg i går..

Lillegutt sov greit hele natten. Sutret litt i søvne, men han gråt ikke. Det holdt at jeg la han i senga mi.

Men han våknet like over kl.05 da. Å han er kjempetrøtt, å skikkelig grinete. Ser at han ikke er i form. Men han gråter ikke av smerte som den ene natta liksom.

Men noe plager han, om det er at han er trøtt, eller tennene vet jeg jo ikke.

Han gråter for ingenting. Men han har ikke feber, tempen var bare 36,9...

Er det noen hensikt å gi han paracet nå? Vil det minske plagene hans tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom det er tannutbrudd anbefaler jeg Dentinox NAF, fås kjøpt på apotek. Er et middel for spedbarn som man smører på tannkjøttet. Skal virke beroligenes. Følte det virket på sønnen min hvertfall. Ellers kan noe hard og kaldt å bite i hjelpe kanskje. Men kan jo være han bare er litt mørkredd eller trenger litt kos også, eller våknet av en lyd. Man vet aldri helt med de små. Lykke til uansett da! :)

Skrevet

Dentinox hjelper ikke.

Nei han er ikke mørkeredd eller noe.. Det er nok "bare" tennene..

Takk for svar

Skrevet

Jeg gir paracet om han er utilpass og jeg tror det er smerte. Om du prøver en gang og det ikke har noen effekt så har du jo egentlig konstantert at han er trøtt el. Det er ikke så alvorlig å ha gitt en "unødvendig" paracet

dentinox virker ikke her heller

Skrevet

Ok, prøv med paracet da.. er nok best om det er jeksler som er på gang.. bruker også paracet stikkpille om min har smertelig vondt.. dentinox virket om han bare hadde litt ubehag/kløe i tennene.. om smertene fortsetter ville jeg hørt med lege.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...