Gå til innhold

Noen som bruker/har prøvd p-plaster??..Kan anbefale hormonfri prevansjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan funker det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd P-plaster, det er ikke å anbefale!

Det er upraktisk på alle måter, syns jeg da...

Du kan selv tenke deg når du setter på et plaster et sted på kroppen, hvor lang tid tar det før plasteret begynner å løsne i kantene og etterhvert faller av?

P-plaster fungerer på den måten at man setter på seg et plaster som skal sitte i 1 uke, før man bytter til et nytt plaster, som man da setter et annet sted på kroppen.

Jeg ville nok satset på spiral, kobber eller hormon. Hormonspiralen har så lite hormoner at den sjeldent gir utslag, slik som piller gjør.

Jeg har endt opp med kobberspiral og er veldig fornøyd med det!(eneste minuset er at det ikke er noen hormoner som demper mens-smerter..hehe)

Lykke til med avgjørelsen!

Skrevet

Jeg har også prøvd p plaster. Men det gadd jeg ikke mer enn i 3 uker.. Av samme grunn som hun over. Dyrt er det også.

Skrevet

eg har p-plasteret og er KJEMPE fornøyd...har alder hatt noko problem med det...festar ein det godt nok held det..kvar onsdag er bytte dag hos meg...men med p-plasteret får du hormona rett i blodet så ein kan bli litt hormonel av det viss ein reagerer på det..(har ikkje eg gjort)dessuten har eg hatt masse prob med soppinfeksjonar som ikkje er komt igjen pga at eg har fått hormonane i blodet...det var faktisk legen som anbefalte det til meg...dyrt er det kanskje ja men er ein fornøyd å ikkje har prob med det er det vært det..

Skrevet

jeg bruker også plaster og er veldig fornøyd.. sitter veldig godt her i alle fall. dyrt??? hm. betalte 300 kr for 3 mnd. syns det er verdt det jeg da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...